{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Kurt  T
Kurt T
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270

nyt kamera ? {{forumTopicSubject}}

Hej baboom, står i den uheldige situation at vi havde indbrud i huset i fredags da vi ikke var hjemme, de fik ik så meget med da de opdagde vores hund pludselig stod der, men de nåede da at få taget et par computere og smykker og så mit kamera,
jeg skal derfor ud og ha et nyt kamera og ved ikke hvilken da det er 100 år og 1 dag siden jeg er blevet opdateret med det nyeste af det nyeste, prisen er sådan set underordnet, men det skal helst være noget inden for canon serien da jeg har brugt canon i mange år, vil høre jeg om i har nogen forsalg til hvilket et, ( skal være spejlrefelsk )

mvh K^sper !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt kamera ?
  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#1   26. jan 2009 og så li begrunde valget ? smiley evt. noget information om det kamera eller et link smiley

• #2   26. jan 2009 Jeg har et Cannon Eos 450 D

Prisen er 5500 inklusiv forsikring - hvis du taber det får du bare et nyt

Jeg er MEGET glad for det, har aldrig haft et bedre kamera.. der er mange indstillinger, tager skarpe billeder og man har super mulighed for at tilpasse det alt efter hvad man fotograferer.. og der er god mulighed for selv at købe objekter osv.. Et lidt stort kamera, men jeg er meget glad for det:)

• #3   26. jan 2009 btw det var da super træls med det indbrud..

• #4   26. jan 2009 Jeg har Canon EOS 400D - Om du vælger EOS 450D eller 1000D kan være lidt det samme. Jeg ville nok, hvis det skal købes fra nyt vælge et 450D. Det er et rigtig godt kamera, som er relativt billigt.
    Der findes mange objektiver, og også billige objektiver. Canon er et rigtig godt mærke.
    Jeg kan også anbefale Nikon D60. Det har dog kun 6mp hvor de andre har over 10mp.

Held og lykke. -

• #5   26. jan 2009 Minut-Manden ™ : Ja, der er forskel men til "hverdags" brug er det ikke nogen større betydning.. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad kameraet skal bruges til smiley - 1000D er en discount udgave. Jeg ville til hver tid vægle 450D. Det er slet ikke noget dårligt valg, hvis man kigger på prisen. - Min søster har dog Nikon D40 og det er hun rigtig glad for. .det kan fås på tilbud til 2000kr..

• #6   26. jan 2009 Du SKULLE lige have med, at du har haft indbrud? haha plat.

• #7   26. jan 2009 Alexander C:
    Hvorfor er det plat, lille ven?
    Din kommentar rammer da tættere op af definitionen af plat.

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#8   26. jan 2009 Alexander C - har du et problem ?

Musik Junkien - nogen fatter bare ik defintation af at fucke af helveds til, hvis de ikke kan skelne mellem seriøsitet og useriøsitet,

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#9   26. jan 2009 " HELST ET KAMERA, SOM TAGER SKRALD SKARPE BILLEDER ! "

• #10   26. jan 2009 Hvilken relevans har det til emnet, at du har været udsat for indbrud?
    Ingen, nej! Godt så.

Der er nok bare en som har virkelig ondt af sig selv. At sidde og søge medlidenhed på internettet.. Dét er plat! :-*

• #11   26. jan 2009 skægt

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#12   26. jan 2009 Alexander C - hvor gammel er du, 12 , søger et nyt kamera fordi jeg har fået stjålet mit ved inbrudet, ? hvorfor fanden har det så ikke nogen relevans at gøre? du fatter da hat man!

minut manden - mit budget ligger på omkring 5 6 kg, da jeg havde en del tilbehør til den anden, og den var under et år gammelt, så regner med at få en del tilbage af forsikringen

• #13   26. jan 2009 Et spejlrefleks er slet ikke til nytte, vidst man ikke brænder for fotografering smiley

jeg vil forslå dette: (link fjernet)

super kamera, til bare almindeligt brug smiley

• #14   26. jan 2009 skum-caT - ANF S: ork jo, jeg tager billeder fordi jeg gerne vil have noget ordenligt, og fordi jeg vil have muligheden for at lave teknisk korrekte billeder. - Derfor spejlrefleks..

Kommentér på:
nyt kamera ?

Annonce