• Kost & Træning •

• Kost & Træning •

Medlemmer: 287
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler
2.755 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Headset til træning? Headset til træning?

Hej folkens.

Jeg søger lidt inspiration til noget nyt lystilbehør til træningen, da jeg simpelthen ikke har haft heldet med mig i forbindelse med køb af headset til træning. Af en eller anden grund har jeg simpelthen fået ødelagt samtlige af de headsets indenfor kort tid som jeg har investeret i.

Hvis der er nogle derude der er ejer af noget lydtilbehør de bare synes spiller maks, og er hårdføre overfor vind og vejr/sved osv, så vil jeg gerne høre fra jer, så jeg ikke kaster mig ud i endnu et fejlkøb der går til spilde. smiley

Lidt et off-topic emne måske men ja.

Jeppe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Headset til træning?
  • #2   25. jan 2013 (link fjernet)

dem kan jeg anbefale kraftigt. bruger dem både på arbejde og til træning.
    jeg døjede med at jeg fik dem ødelagt ved stikket.
    det trådløse virker perfekt med iphone!

• #3   26. jan 2013 Det klart bedste headset til træning er dem uden ledning..
    Uanset hvilket mærke, det betyder ikke så meget om det er beatsbydre eller hvad det er, det vigtige er at du kan kører Bluetooth fra din telefon, eller at du køber et af de headsets hvor der er indbygget mp3 m.m. Så du skifter på selve the earcup..

De gange jeg har smadret mine har det hver gang været ledningen som blev revet over eller lign. I det hele taget er det bare mega nedtur at ha en sådan en ledning dinglende..

• #4   26. jan 2013 Præcis, har haft dårlig erfaring med at ledning og alt det der hænger fast i alr muligt, så tror jeg vil prøe lykken med noget trådløst den her gang. smiley
    - Tak for svarene. smiley

• #6   27. jan 2013 Gør jeg somend også altid så det er ikke fordi det er det store problem overhovedet, men det kunne da være rart at være 100% fri for mulig bøvl med ledning hvis det kan undgåes smiley

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 581
    #7   27. jan 2013 Jeg er super glad for mine UE TF10! Jeg har dog planer om at få lavet et sæt custom in-ears snart..

• #8   27. jan 2013 Kender også en der har fået lavet costum in ear, som skulle være vantittig godt, men det koster også lidt. smiley

• #9   28. jan 2013 Jeg har selv lige købt nogle Medis Urbanners, Virkelig fede at træne med.. De har sådan et "klik" system der gør de sidder mega lækkert i øret!

http://reviews.cnet.com/headsets/urbanears-medis-grape/4505-13831_7-34147220.html _ de er magen til dem her.. Super fede!

• #10   28. jan 2013 Jeg tog chancen og købte et par fra phillips, der kan tåle at blive vasket under hanen osv for sved og alt muligt. Det er et køb jeg er rigtig tilfreds med indtil videre der sidder fedt i ørene og lukker godt af, og lydkvaliteten er ganske udemærket også til en pris af 299. smiley

Kommentér på:
Headset til træning?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce