{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.157 visninger | Oprettet:

kære alle {{forumTopicSubject}}

det har været et hård år at komme helt skinnet igennem - efter min kære faster lone(min gudmor) døde i sep 2013 og så måtte mor afsted og forlod os - med et stort tomheds føelse i hjertet og hjernen- det gør så ondt og nu hvor vi nærmer os dage - så kan jeg ikke rigtig finde vejen frem....men hverdag kommer jeg videre. men føler ikke jeg er med*
det varme hjerte har gennem året lavet arrangementer for at skaffe penge til julehjælpen 2014 - julekurve og julegaver - meen det står sløt til ...ja måske meget pga at JEG ikke har kunne værer ligeså aktiv som ellers* men vi fik hjulpet 50 familier og så lidt penge til 12 familier i jylland - da vi havde overskud!!
Nu skal der hjælp på vej HVIS vi skal kunne hjælpe med julekurve og juleposer igen til julen 2014* det er her I kommer ind i billedet....del dette budskab og lad os hjælpe - en 10 ellr 20'er er flot bare vi er mange nok!
I kan bruge konto: 0679 6277 561 326 hvis I har lidt i overskud*
frivillige har vi osse brug for - til julegave kørsel og julepakning - når vi har Nisseværksted i Valby fra 10 dec. - så har du lidt tid
eller lidt tilo julekurvene- eller slikposer, gave til børn osv osv - så skriv til os på detvarmehjerte@gmail.com
At give glæde - feks. juleglæde giver stjerner i børnenes øjne og alle er glade* og jeg ved at vi gør en forskel - så er jeg glad*
venligst hannetove & det varme hjerte

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
kære alle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce