646 visninger
|
Oprettet:
Mode til ældre mennesker {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke, om jeg skal le eller græde, men ifølge skønhedsråd til ældre mennesker, skal vi se sådan ud
http://www.bt.dk/mode-skoenhed/graat-guld-her-er-de-modne-kvinders-modeblog
Eller også vader manover i den anden grøft og så skal vi være nedringede med lårkorte nederdele og gå i tårnhøje hæle.
http://facemarketing.dk/den-nye-mode-for-aeldre-kvinder/
Det er IKKE en aprilsnar
dec 2014
Følger: 13 Følgere: 23 Emner: 12 Svar: 1.054
Der er et par elegante fruer i sort, men der er dem der ældes med ynde og så er der de fleste der ikke gør det. Gid fanden havde den alderdom, det eneste der er værre er dem der tror de bliver yngre med plast og botox....
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
Tøj skal være det man selv føler man har det godt i. jeg er aldrig i tvivl når jeg prøver tøj. Man kender selv sin krop og smag så der behøves ikke nogle besynderlige dessigns.
jan 2014
Følger: 20 Følgere: 236 Emner: 468 Svar: 12.805
Som gammel eller halvgammel, så har man opbygget et større eller mindre lager af tøj, så det er da bare ind i skabet og gå på opdagelse -
-- og så kan man klæde sig, som man selv føler for, og ikke som andre prøver at pådutte en - og vil tjene penge på.
Farver kan være fedt, hvis man forstår at sætte det rigtig sammen ""men man skal , bogstavelig talt, ikke have det trukket ned over hovedet ""
Blogger
Følger: 14 Følgere: 257 Emner: 441 Svar: 9.869
Tøj skaber folk, helt sikkert - og tøj til alle lejligheder - vi kan klæde os i tøj, så vi ligner meget gamle koner og vi kan klæde os i noget rigtigt smart og ligne en sen konfirmant.
Da alderdommen er afskaffet for længst, synes jeg ikke man skal være så fokuseret på den alder man nu engang har, det gør jeg ikke, jeg går i det tøj, jeg føler mig godt tilpas i og synes klæder, så har du også en helt anden udstråling, end hvis du skulle rette dig efter, hvad din alder siger, hvor det er spadseredragten og den grå hat, du skal tage på.
Jeg mener, alt er tilladt uanset alder - dog har jeg nogle regler for hårfarver og makeup, der kan virkelig trylles
Blogger
Følger: 6 Følgere: 127 Emner: 122 Svar: 635
Klipningen var sådanset udmærket, men jeg lignede en gammel tante på over 80 år med krøllet pandehår og en meget stram pagefrisure. Jeg måtte lave hele frisuren om, og klippe lidt hist og her, så det var mere nutidigt.
Det er lidt trist, at mange frisører ikke har øje for. at ældre kan komme til at se ret pæne ud, med et hår, som gør noget for ansigtet
Blogger
Mine modeller - har jeg altid valgt ældre, for det er en stor kunst at få dem til at se mindst 10 år yngre ud - ingen tante klip her
dec 2014
En ting er sikkert, rynkede ansigter og krøller er en katastrofe, og det er en drengeklipning også, kommer til at ligne engammel mand.
Hvad er der tilbage, pagehår med eller uden pandehår og opsat i en elegant frsure
Blogger
Stylingen var pandehåret, og resten af frisuren. Jeg så ud ad helvede til. Men da klipningen var nogenlunde, kunne jeg nøjes med at rette det lid op med saksen, og nu sidder det godt igen.
Fisøren er måske 50 år, så helt uerfaren er hun nok ikke. Men ældre ansigter interesser ikke mange frisører, så jeg må fortsætte med at klippe og style selv.
Blogger
dec 2014
er aldrig gået derfra og været utilfreds, er ret heldig synes jeg....
Blogger
Mode til ældre mennesker
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside