{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Mode til ældre mennesker {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke, om jeg skal le eller græde, men ifølge skønhedsråd til ældre mennesker, skal vi se sådan ud smiley smiley smiley smiley smiley
http://www.bt.dk/mode-skoenhed/graat-guld-her-er-de-modne-kvinders-modeblog

Eller også vader manover i den anden grøft og så skal vi være nedringede med lårkorte nederdele og gå i tårnhøje hæle. smiley smiley smiley smiley
http://facemarketing.dk/den-nye-mode-for-aeldre-kvinder/


Det er IKKE en aprilsnar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mode til ældre mennesker
  • #1   2. apr 2016 Oversminkede gamle koner i klovnetøj i skrigende farver er da en katastrofe....
    Der er et par elegante fruer i sort, men der er dem der ældes med ynde og så er der de fleste der ikke gør det. Gid fanden havde den alderdom, det eneste der er værre er dem der tror de bliver yngre med plast og botox.... smiley


  • #2   2. apr 2016 Elizabetta, du sagde lige hvad jeg mener, klovnetøj, flowerpower og oversminkede gamle kvinder, hvad er det for en forkvaklet stil. Et sted lige midt imellem de to links ville være ønskeligt.
    Tøj skal være det man selv føler man har det godt i. jeg er aldrig i tvivl når jeg prøver tøj. Man kender selv sin krop og smag så der behøves ikke nogle besynderlige dessigns.


  • #3   2. apr 2016 Den nederste hat med skygge hele vejen rundt, den kunne da være fed om sommeren når solen er rigtig slem --- for den kan jo nok ikke holde vand, så man kan bruge den, når det regner.

    Som gammel eller halvgammel, så har man opbygget et større eller mindre lager af tøj, så det er da bare ind i skabet og gå på opdagelse -
    -- og så kan man klæde sig, som man selv føler for, og ikke som andre prøver at pådutte en - og vil tjene penge på.
    Farver kan være fedt, hvis man forstår at sætte det rigtig sammen ""men man skal , bogstavelig talt, ikke have det trukket ned over hovedet ""


  • #4   2. apr 2016 Ja, nogen kunne have godt af at blive farvetestet, alene det gør, at have de rigtige farver som klæder, gør underværker og så kan der ses på snittet bagefter om det passer til skikkelsen.

    Tøj skaber folk, helt sikkert - og tøj til alle lejligheder - vi kan klæde os i tøj, så vi ligner meget gamle koner og vi kan klæde os i noget rigtigt smart og ligne en sen konfirmant.

    Da alderdommen er afskaffet for længst, synes jeg ikke man skal være så fokuseret på den alder man nu engang har, det gør jeg ikke, jeg går i det tøj, jeg føler mig godt tilpas i og synes klæder, så har du også en helt anden udstråling, end hvis du skulle rette dig efter, hvad din alder siger, hvor det er spadseredragten og den grå hat, du skal tage på.

    Jeg mener, alt er tilladt uanset alder - dog har jeg nogle regler for hårfarver og makeup, der kan virkelig trylles smiley


  • #5   17. maj 2016 Jeg ved ikke, hvad frisører lærer om ældre menneskers frisurer, men da jeg for en enkelt gangs skyld blev klippet og stylet, skreg min datter af grin, da hun så resultatet

    Klipningen var sådanset udmærket, men jeg lignede en gammel tante på over 80 år med krøllet pandehår og en meget stram pagefrisure. Jeg måtte lave hele frisuren om, og klippe lidt hist og her, så det var mere nutidigt.

    Det er lidt trist, at mange frisører ikke har øje for. at ældre kan komme til at se ret pæne ud, med et hår, som gør noget for ansigtet


  • #6   17. maj 2016 Daniella - det lyder som om, at det var en af de yngre, der har haft fingrene i dit hår - de har ikke flair for den generation, de mangler masser af erfaring - og joo, vi lærer at se, hvem der sidder i stolen, der er en grund til, at det tager 4 år at blive frisør - men amatørfrisørerne, undskyld, dem som tror, de har lært det hele på et år og betaler over 100.000 for den "uddannelse" - vil ingen have, for det kan ikke lade sig gøre ....

    Mine modeller - har jeg altid valgt ældre, for det er en stor kunst at få dem til at se mindst 10 år yngre ud - ingen tante klip her smiley


  • #7   17. maj 2016 Daniella, Var stylingen det krøllede pandehår???
    En ting er sikkert, rynkede ansigter og krøller er en katastrofe, og det er en drengeklipning også, kommer til at ligne engammel mand.
    Hvad er der tilbage, pagehår med eller uden pandehår og opsat i en elegant frsure


  • #8   17. maj 2016 Kære venner

    Stylingen var pandehåret, og resten af frisuren. Jeg så ud ad helvede til. Men da klipningen var nogenlunde, kunne jeg nøjes med at rette det lid op med saksen, og nu sidder det godt igen.

    Fisøren er måske 50 år, så helt uerfaren er hun nok ikke. Men ældre ansigter interesser ikke mange frisører, så jeg må fortsætte med at klippe og style selv.


  • #9   17. maj 2016 Det er skuffende at høre, 50 smiley smiley

  • #10   17. maj 2016 Min frisør er sidst i 60'erne tror jeg og hun klipper og styler som en drøm,
    er aldrig gået derfra og været utilfreds, er ret heldig synes jeg.... smiley


  • #11   17. maj 2016 Nogen kqn, de fleste er. ligeglade med dde ældre 👵 men pengene er gode nok --- jeg. græmmes.

Kommentér på:
Mode til ældre mennesker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce