{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.090 visninger | Oprettet:

Grim tattoo - rettelser, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej alle herinde.

Jeg fik lavet en tattoo på skulderen, altså OVENPÅ skuldern, sidst i februar - bare en helt normal stjerne uden fyld, som symbol for min afdøde far .. ingen yderligere kommentarer om mit valg tak smiley
Men den er bare så grim lavet! Den er grumset, og blækken er flydt (staves?) - og så er den blå smiley
Jeg vil IKKE ned til ham igen og lade ham rette, så jeg tager et andet sted hen, men hvad kan jeg få lavet i stedet for? Vil helst ikke bare have fyldt den ud og ha lavet den større - men nogen der har andre ideer? Der må godt komme noget udenom osv .. Den er ca en halv pige-lillefinger bred smiley

Jeg blev anbefalet tatovøren, og har også set andre tattoos' derfra, men HVORFOR er den blevet så grim på mig? Sad fuldstændig stille osv .. kan man godt have en hud der ikke kan tage ordentlig imod en tattoo? For så vil jeg jo ikke have lavet "en til" oveni!

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt, og hvis der er nogen der skal se det for at kunne svare, så må i lige sige til ! smiley

Tak på forhånd, håber på lidt hjælp ..

Har tænkt på at få lavet den om til "blomst" agtig ting - sys bare det er møg træls, for så har den ikke den betydning mere for mig som den havde før! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grim tattoo - rettelser, hjælp!
Kommentér på:
Grim tattoo - rettelser, hjælp!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce