{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.075 visninger | Oprettet:

Grim tattoo - rettelser, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej alle herinde. ved ikke om det er postet rigtigt, men prøver..

Jeg fik lavet en tattoo på skulderen, altså OVENPÅ skuldern, sidst i februar - bare en helt normal stjerne uden fyld, som symbol for min afdøde far .. ingen yderligere kommentarer om mit valg tak smiley
Men den er bare så grim lavet! Den er grumset, og blækken er flydt (staves?) - og så er den blå smiley
Jeg vil IKKE ned til ham igen og lade ham rette, så jeg tager et andet sted hen, men hvad kan jeg få lavet i stedet for? Vil helst ikke bare have fyldt den ud og ha lavet den større - men nogen der har andre ideer? Der må godt komme noget udenom osv .. Den er ca en halv pige-lillefinger bred smiley

Jeg blev anbefalet tatovøren, og har også set andre tattoos' derfra, men HVORFOR er den blevet så grim på mig? Sad fuldstændig stille osv .. kan man godt have en hud der ikke kan tage ordentlig imod en tattoo? For så vil jeg jo ikke have lavet "en til" oveni!

Tak på forhånd, håber på lidt hjælp ..

Har tænkt på at få lavet den om til "blomst" agtig ting - sys bare det er møg træls, for så har den ikke den betydning mere for mig som den havde før! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grim tattoo - rettelser, hjælp!
  • nana s
    nana s Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 153
    #1   5. jun 2008 gå ned til en anden tattovør og få dem til at tegne den helt sort.. bare ovenpå det du har i forvejen.. hvis den er flydt ud, så kunne det være de kan lave den en anelse bredere..

• #2   5. jun 2008 Jamen som jeg skriver vil jeg jo helst ikke have den helt sort smiley

• #3   5. jun 2008 Rettelse: Altså jeg vil helst ikke have fyldt den HELT ud hvis du forstår .. og hvis den bliver meget bredere ved jeg ikke om det vil blive grimt?

• #4   5. jun 2008 hvor længe siden er det du fik den lavet? min var også blålig i starten...
    og det med den er grumset kan være fordi den skal tegnes op ugen??

• nana s
    nana s Tilmeldt:
    maj 2008

#5   5. jun 2008 du behøver jo ikke få den tegnet helt op.. men gå ind i en god tattooshop.. og se hvad de kan tilbyde.. de har styr på det.. det er svært når man ikke kan se et billed.. smiley

• #6   5. jun 2008 kan også være fordi du har teget sol kort tid efter du håar fået den.

• nana s
    nana s Tilmeldt:
    maj 2008

#7   5. jun 2008 min er 3 uger gammel.. fik lavet den helt sort.. og den er ikke blållig.

• tumle j
    tumle j Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #8   5. jun 2008 sort farve bliver for det meste blålig eller grønlig efter noget tid smiley

• #9   5. jun 2008 har passet den præcis som jeg skulle! Fik den lavet i februar, og der var heller ikke sol, og går ikke i solarium smiley Jeg har et billede af den .. 2 sek.

• #10   5. jun 2008 det gik længe inden jeg tog sol med min..
    men den blev lidt blålig, og det er den bestemt ikke mere..

• #11   5. jun 2008 ja men den burde da ikke allerede blive blå gjorde den?? smiley

FOTOALBUM PÅ VEJ.

• #12   5. jun 2008 http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=10629

Her er der billeder!!

Ved godt den ikke ser blå ud der, men det er den altså rigtig smiley

• tumle j
    tumle j Tilmeldt:
    apr 2008

#13   5. jun 2008 hvis du har haft sår på og du har kradset i det kan gøre far ven flyder ud, osse hvis du har, fået et salg på den imens den var remlig ny, eller dit tøj måske har gnavet lidt i den kan osse gøre den bliver grim

• #14   5. jun 2008 min var altså stadigvæk en lille anelse blå, men det er den ikke mere..
    kan godt se det du mener med blækken er flødet lidt ud..
    eventuelt lave stregerne en smule tykkere??

• #15   5. jun 2008 okay - synes bar eslet ikke jeg har oplevet noget af det, og havde ikke problemer med kløe osv, og sår gik hurtigt væk .. hmm, måske det er min egen fejl?? Har bare slet ikke rørt den, udover at putte creme osv på den som jeg fik afvide.

• tumle j
    tumle j Tilmeldt:
    apr 2008

#16   5. jun 2008 kan godt ligne han eller hende har stykket for dybt siden det ser sådan ud med farven at den er flydt ud ligner osse der er kommet lidt ar væv, er den hævet? der hvor farven er flydt ud for så er det sikkert fordi din tattovør er gået for dybt, var den en pro tattoovør?

• nana s
    nana s Tilmeldt:
    maj 2008

#17   5. jun 2008 ja få lavet stregerne en anelse bredere som sonne siger.. det er det eneste bud jeg har.. taler måske om en milimeter i hver side??

• tumle j
    tumle j Tilmeldt:
    apr 2008

#18   5. jun 2008 din bh stropper går ikker over din tattoo vel kan osse være det der har gjort det

• #19   5. jun 2008 Nej man kan slet slet ikke mærke den??

Det er Jan fra Hadsund, han har en flot butik, og var også meget proffessionel, og han skulle være dygtig, kender mange der er blevet tusset der osv .. Trykket hårdt - ja det gjorde da lidt nas ! smiley Ej! ..

Har også hørt en sige at han ikke har kørt nok gange frem og tilbage i det? Kan ikke forstå det er så svært at lave lige streger, når de kan lave alt mulig andet sidsygt - ansigter osv smiley

Men arvæv tror jeg ikke der er nej??

• #20   5. jun 2008 Ja det kan godt være jeg bare skulle få dem lavet lidt bredere, sys bare det er en skam, den er jo rimelig lille .. smiley

Tusind tak for hjælpen allesammen!

nej den rammer en smule i den ene side, men i den side er den faktisk "pæn nok" så ?? Og gik med nakke BH, og løs t-shirt indtil den var helt helet ?

• tumle j
    tumle j Tilmeldt:
    apr 2008

#21   5. jun 2008 kan osse være han har holdt hans maskine for skæv, det kan osse gøre at farven flyder ud, men tag da til en anden tattoovør de kan helt sikkert rette det smiley men svært at sige hvad der kan være sket siden det kan være mange forskellig ting der gør farven flyder ud smiley

• #22   5. jun 2008 Ja - det er rigtig - tusind tak Tumle !

Jeg tager til holstebro i morgen - han er bare mega dygtig, har lige tatoveret min storebror - pisse flot!! Så vil prøve at snakke med ham og se hvad han siger .. Håber det kan rettes smiley

Ved ikke om jeg skal gå ned til ham tatovøren og klage? Det får jeg vel ikke en skid ud af gør jeg?

• tumle j
    tumle j Tilmeldt:
    apr 2008

#23   5. jun 2008 nu kender jeg ikke ham der har lavet din tus, men kan være han siger du ikke har passet den rigtig, kan osse være han tilbyder at rette den, men ville jeg ikk nok ikke lade ham gøre når han har lavet den så grim, ville være træls at ende ud med noget der slet ikke kan rettes fordi han fucker det op igen smiley

• #24   5. jun 2008 Geek: Ja, men sys lidt det var en skam, men det ender nok også med at det bliver til det smiley

Tumle: Han er vildt sød, men altså, kan godt se hvis han tror det er min fejl osv!

• #25   5. jun 2008 Alexander : TUSIND TAK! smiley Det er en rigtig god guide ..

Jeg fik sådan en vat-ting på, og den skulle jeg bare "tage af her om 10 minutter" sagde han ..? hmm ..

Jeg vil ned til ham i Holstebro ! smiley

• #26   5. jun 2008 Karobabe: Okay, det vil jeg overveje!

.C.O.L. Tak for det - sys altså også at jeg har passet den som jeg skulle! Hvad ville du gøre? Gå til tatovøre igen, eller tage en ny?

• #27   5. jun 2008 COL og Alexander - Tak! Tak..

Nej det er han åbenbart ikke - dummernik! smiley

Kommentér på:
Grim tattoo - rettelser, hjælp!

Annonce