{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtig og let måde?
  • #1   19. jun 2008 du da slet ikke tyk:) kan jeg da ikke forstå du vil... men hvis jeg var dig villle jeg følge lene hansons råd om kost, det hjælper også så på rulle skøjter så forbrander du mest smiley

held og lykke smiley

• Luna Z
    Luna Z Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #2   19. jun 2008 okay, tak smiley men er lidt for tyk, og det er også mest mine lår jeg vil tabe

• #3   10. aug 2008 en slanke kur skal helts gå i normal tempo hvor du taber 1 kg om ugen alle de der slanke produkter som fx nupo jo har da fået afvide det hjælpe men lige så hurtigt du sulter kroppen og taber dig lige så hurtigt tager du det på når du begynder normal kost man kan selv subler sine moltider med et glas nupo inde du skal spise så du ikke føler du er så sulten og skal spise meget..

mit tip til en efektiv slanke kur..

1) drik 2 liter vand om dagen

2) husk morgen mad fx. havergryn med frugt og rosiner IKKE SUKKER

3) til middag fx. 1 skive kroft brød med god fiber indhold og max. 2% fed med så fedt fatigt pårlæg på og nået grønsager fx, peber frugt, tomat, agurk

4) til aftens mad del din talerken op med en halv talerken grønsager. en kvart talerken med kød (dyrisk) ca. 100-200g . og en kvart talerken med katofler, ris pasta (vegatabilsk)

5) hold dig fra søde sager, sovs og i hele taget fede sager

6) hold EN usund da enten fre-, lør- eller søndag hvor du forkæler dig selv lidt med fx. sovs på maden, en sund kage og lidt mørk chokolade eller lidt slik MEN OVERDRIV ALDRI
    (grunden til en usund dag er at du giver din krop et chok )

7) løb en halv time efter middag og aftens mad så du får 1 time motion om dagen så du bliver let for pustet

8) vis du føler sult mellem de 3 måltider så spis grønsager fx, agurk, tomat, gulerøder eller 1 styk frugt men helst grønsager

9) undlad af frugt bananner, vindruger, kokkus

9) spis og drik aldri (på nære vand) efter kl. 20

• #4   10. aug 2008 samt find nogen øvelser du kan gøre som går ind og motivere dine lår fx der findes fx bøger og film

Kommentér på:
Hurtig og let måde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce