Forum kategorier

PC /  Computer ( gruppen )

PC / Computer ( gruppen )

Medlemmer: 108
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler

Indlæser...
Sortering
Valg af harddisk ? nu er jeg udkig efter en ny harddisk, det skal være en med de ca 250-320 gb , mere har jeg nemlig ikke brug for. hvilke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. aug 2008
Visninger:
1.009
ATI VS GEFORCE?? hvad er bedst til spil ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. aug 2008
Visninger:
374
overclocke.. ?? er der ikke nogle der ville fortælle mig hvad det ville sige at overclocke? og hvordan en pc er overclocket???
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. aug 2008
Visninger:
391
Tony Hawks American Wasteland problem jeg har LIGE fået mig dette spil, men kan ikke starte det.. der var ingen problemer under installation, men når jeg st...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. aug 2008
Visninger:
397
bundkort (ram) jeg har sådan et bundkort magen til dette på linket. under Ekspansion / Konnektivitet står der 4 hukommelse (1,8 V) hv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. aug 2008
Visninger:
348
trådløs netværk davs mine forældre har lige købt en ny bærbar med windows vista og jeg har selv en bærbar med xp og begge er på trådløs...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. aug 2008
Visninger:
918
acer hej mine forældre vil gerne købe en bærbar da deres pc er røget og vi overvejer en acer men der er så mange der siger a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
846
HD4850 i crossfire Er for nogle dage siden blevet den glade ejer af et par Gecube HD4850 som jeg kører med i crossfire. Et par meget hurti...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
1.064
bundkort søges .. blød opgradering. jeg leder efter et andet bundkort, hvor jeg kan bruge NOGET af mit nuværende hardware, og så opgradere til bedre, hen a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
402
ny computer søges jeg søger en ny computer skal have xp må også gerne være brugt har ikke de store krav
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2008
Visninger:
372
ATI's nye flagskib Her er det første Review af ATI nye kort, nemlig 4870 http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.expre...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2008
Visninger:
520
Hvilket virusprogram?! Står og skal have nyt virus program da mit Avg pro 8 valgte lige pludslig ikke at virke længere, nogen der har noget fo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jun 2008
Visninger:
1.145
DNS-fejl på nettet hejsa mit internet bliver ved med at lave dns fejl og når det sker så skal jeg pille min trådløs boks fra et stykke tid...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jun 2008
Visninger:
521
kraftfuldest supercomputer tjek lige det her http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=7786&Itemid=1 lidt info om m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jun 2008
Visninger:
700
Rippe dvd-soundtrack.. Nogle gutter og jeg skal til at lave vores egen film her, og vi har fundet et par tracks fra nogle forskelige film som ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2008
Visninger:
468
en side kun Kan kun åbne en side på internettet, det er et virkelig irriterende problem. Hvis jeg trykker på knappen til internet l...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
491
Vista tema til xp.. Nogen der kender et godt program som kan give min xp'ere et komplet vista look, inklusiv den der tinge ling ude til høj...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. maj 2008
Visninger:
827
Anmeldelse af HW hey ja jeg fik købt ny computer her og vil lige skrive kort min mening om det. GIGABYTE GA-iX48-DQ6 Meget godt ko...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
966
Så kom pcen ind af døren så kom mit bundkort og graffikort endelig :) så nu har jeg samlet den og den har kørt i godt 3 timer nu. opsætnin...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2008
Visninger:
1.182
Nye RAM og Nyt Grafikkort... Hej. Jeg står og skal have et nyt Grafikkort og nogle flere RAM, men ved ikke hvilke. Nogle der har nogle foreslag?...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. apr 2008
Visninger:
864

Annonce