Forum kategorier

PC /  Computer ( gruppen )

PC / Computer ( gruppen )

Medlemmer: 108
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler

Indlæser...
Sortering
bærbar opstart? nogle der ved hvad der er galt med denne her? http://www.baboom.dk/video/teknik/15799-baerbar_opstart
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2014
Visninger:
834
Nogen der ved hvad c.betrad.com er? Hejsa:D I dag poppede der et program op, som hed c.betrad op på min skærm. Nogen som ved hvad det er? :D Mange tak f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. okt 2013
Visninger:
2.059
computer. gendannelse af historik Ja jeg har slettet min historik. Og slettede noget vigtigt. Har firefox og det nye windows.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. okt 2013
Visninger:
1.482
hjælpe til computer hej jeg har en 4 år gamle computer der er ved at have svært ved at trække de nyere spil hvad kunne det tinges man skull...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. okt 2012
Visninger:
967
logitek g19 fejl hey folkens jeg bruger et logitek g19 gaming tastatur men her midt i det hele slukked alt lyset og lcd displayed bare o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. okt 2012
Visninger:
472
netværks hjælp Har lige fået mig en trådløs router, d-link 825. Men kan ikke gå på nettet med pc'en nu. Alt andet kan godt gå online s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. sep 2012
Visninger:
1.823
amd vs intel hey folkens jeg ville lige høre jeres mening om hvad der er bedst til gaming om det er intel eller amd for kan se at m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. sep 2012
Visninger:
941
CPU hey folkens går lidt med tanken om og skifte mit bundkort ud til et andet med socket 1155 da jeg har fået et godt tilbu...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. sep 2012
Visninger:
673
BChelper.exe - System Error ....??? Fortsættelse til sidste indlæg....nu kommer der også en besked som lyder sådan når den startes op: "the program cant s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jun 2012
Visninger:
3.109
noget spam eller irritation på min labtop Jeg har renset min labtop og søgt efter andre fejl osv. men kan ikke finde noget. Har avast antivirus program, McAfee ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jun 2012
Visninger:
1.432
RAM Findes der en måde at se hvilken type ram jeg bruger ? Udover at åbne og fysisk selv se hvilken type ram jeg bruger
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2012
Visninger:
1.234
microsoft office er der nogen der ligger inde med en office til mig ??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2012
Visninger:
851
FTP eller andet Hej ! Er der en herinde som har forstand og evne til at hjælpe mig med at lave en FTPserver eller andet i samme stil. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. maj 2012
Visninger:
815
Lan gennem switch Hey BB jeg har lige købt Comand and Conquer Gernerals sammen med en kolega vi arbejder ud og vil derfor gerne spille d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2012
Visninger:
556
x740xl opløsning på tv. er endelig hoppet med på hd tv bølgen, og og har en lille medion pc, til og stå som mediecenter, med et Radeon x740xl k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jan 2012
Visninger:
702
nyt gfx kort. da jeg lige har fået nyt tv, uden DVI indgang, leder jeg efter et nyt gfx kort.. ikke noget vildt overhovedet, da det...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2012
Visninger:
966
Gta 4 lagger? på ny computer.. Hey BB jeg har lige købt ny computer som nemt burde kunne trække gta4 men selvom jeg sætter grafikken ned på den lavest...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jan 2012
Visninger:
1.375
gamer processor??? nogle der ved hvad for en processor der er go til spil? i5 i7 Amd phenom x4 II 955 black edition 3,2Ghz OC til 3,4Ghz ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jan 2012
Visninger:
675
lyd "omskifter" er det ikke muligt, og få en boks af en art, hvor lyden fra computeren går i, og man så vælger hvor den skal gå ud.. m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. dec 2011
Visninger:
1.067
ram til asus p5e3 kan ikk finde ud hvilke jeg skal bruge.. bved det er ddr3 ram men ikk hvilken dimm... nogen der kan hjælpe?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. dec 2011
Visninger:
421

Annonce