{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Windows Vista Problem {{forumTopicSubject}}

Sidder med en bærbar fra Fujitsu Siemens, med vista home premium installeret..

Når computeren starter op skriver den, Unexpected Shutdown detected (0-100%). og starter derefter normalt op. den fryser allerede i login screen, og er bare total død. men kan startes op og køre via fejlsikret tilstand.. Nogen som kender til problemet eller prøvet noget lign?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows Vista Problem
  • #1   22. jan 2009 Det lyder til at den har tabt en vigtig system fil.

Prøv at køre en repair på vista og se om den så vil starte.

Ellers så er det bare igang med en format C:

• #2   22. jan 2009 Jeg har godt nok ikke oplevet den fjel der, men det du kan gøre er at gå ind i fejlsikker tilstand, og gå ind i følgende:
    Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> System Gendannelse
    Der inde kan du vælge et punkt du vil gå tilbage til, og genoprette windows som det var tideligere.
    Så du vælger bare et punkt der inde hvor du ved computeren virkede ordenligt sidst, og så køre du bare guiden igennem. Den siger jo stort set hvad du skal.

Håber det kan hjælpe dig.
    mvh

• #3   22. jan 2009 Tonni J .. problemet er at det ikke er min, men min kusines smiley .. men må lige prøve og få fat på hende. hvordan er det med system gendannelse, alt nyt data siden den dato, går tabt ikke?

• #4   22. jan 2009 Nej alle dine programmer og billeder osv som ligger på din pc's c drev nu vil forblive som de er, men en god ide er lige at få gemt de ting på c: drevet som ikke må slettes, så smid vigtige ting over på d: drevet bare for at være på den sikre side hvis wndows nu skulle fucke helt op i det..

Kommentér på:
Windows Vista Problem

Annonce