622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

For høje priser på brugte Computer! For høje priser på brugte Computer!

Hej jeg syntes lige jeg ville skrive at alle skal være opmærkesomme på de priser på Computere der er her inde lige nu. fks. har jeg lige set en computer som er sat til salg for 8000kr fra ny af koster den ca 5000kr. Der er folk der forsøger at sælge helt nye computere med et par tusinde kroners fortjæneste... Til de folk som gør det TAG JER SAMMEN MAN! TJÆK DE ONLINE PRISER OG VÆR LIDT REALISTISKE!

Til folk som ikke har så meget forstand på computere skriv endelig her inde eller PM jeg er mere end villig til at hjælpe. Det andet er svindel og bedrag, men personerne må jo have det godt med at røvrende folk.

Så er i alle advaret!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For høje priser på brugte Computer!
  • #1   15. jun 2007 Tonni. Ser jeg nu på mange ting her inde. Feks var der en R/C flyver. Personen sagde at den kostede 16000 kr som ny. Man kan få en helt ny i bedre stand for 5000 kr med det hele (Jeg har selv 2 flyver). Folk bød 8000 kr for hans.

Man skal ikke altid tro på hva sælger siger. Især ved PC falder prisen meget hurtig pga udviklingen.

Så hold øjene åben.

• #2   15. jun 2007 Ja men det mest utrolige jeg høre/ser bliver skrevet gang på gang er, "jeg har selv givet 15000kr" og folk forstå ikke at priserne falder..
    Det vil jo være det samme som min 3 års computer som jeg har opdateret af og til så den bliver up to date. Den skal jeg sælge for 20000kr fordi jeg har givet ca 25000kr i alt dengang jeg købte delene..

Jeg syntes bare at folk virkelig VIRKELIG skal passe på efterhånden på internettet for fok røvrender hindanden på det groveste efterhånden. Og det er surt at gi 8000kr for det og se på internettet dagen efter at man kunne få den for 3000kr måske

• #3   15. jun 2007 OMG. Jeg var lige inde se hva der er. De fleste står jo til nogle syge priser (Ikke alle). Men rigtig mange gør. Især dem i klassen 5-8000 kr. Mange af den skulle helt ned i 3-4000 kr.

smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 748
    #4   15. jun 2007 Tja, brugte computere er ikke meget værd. Og især er der mange af de omtalte der sælges som "gaming" computere. Det er det langt fra idag. Det er forældede systemer, og de fleste kan ikke engang købes idag.

• #5   15. jun 2007 Se der er en der køre med AGP grafkkort. LOL

• #6   15. jun 2007 Det er der problemet er, folk er ikke ærlige. Hvis der kommer en uviden person vil personen måske byde på den pris, og på den måde blive røvrendt.. Jeg syntes de personer der gør sådan, er med til at ødelægge online handel.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#7   15. jun 2007 Korrekt... men generelt er alm computere noget man bare køber nyt af ... andet kan efterhånden ikke betale sig. Det er noget andet med bilpc'er, bærbare og andet der ikke er så billigt, og ikke falder så meget i pris.

• Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #8   15. jun 2007 Kan du forklare mig hvad en bilpc er?
    En gps?

• #9   15. jun 2007 Priser på teknink er meget svært at vudere .. når du samler selv en pc elelr ligne er den jo allerede for ældet når den kommer hjem til dig ..

Om igen.

Mange regner med de får langt mere end den endelig er værd..

men om igen igen .. den sidste idiot er aldrig født haah

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#10   15. jun 2007 Jack B: En bilpc er ikke bare en GPS, det er en pc der er integreret i bilen. Der er som regel en touch-skærm, og alle funktionaliteter for en pc. Det er bare lavet i en lille størrelse, hvilket gør at der er plads til monteringen i bilen. Desuden er der specielle kabinetter, skærme og strømforsyninger, fordi spænding og strømstyrke ikke er så konstant eller stabilt i en bil som hvis du slutter det til hjemme.

se evt. http://www.car-pc.info/ eller http://www.cartft.com/

Kommentér på:
For høje priser på brugte Computer!

Annonce