{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

problem med Vga og skærm. {{forumTopicSubject}}

Hej baboom
Står med et problem, har prøvet et par timer nu at få min bærbar til at vise billede på min 19" dell skærm og min nye 32" tv, som begge har vga. Jeg gjorde det tidligere hvor jeg brugte tvet som computer skærm, og min anden skærm senere til at spille på.

Så gik den i ged, eller frøs også slukkede jeg den, men da jeg startede den op igen gad den ikke overføre signalet til skærmene.
På min 32" skriver du bare intet signal, og på min dell skærm, står den og tænder og slukker hele tiden, nogle gange viser den dog billedet i 5 sekunder og stopper så.

Jeg har prøvet det der Fn f5 uden held, har været inde og ændre min opløsning, til alle de muligheder, uden held. Har prøvet at systemgendanne computeren, uden held. Det er ikke skærmene eller stikket der er noget galt med da jeg har prøvet med en anden computer.

Nogen der har et forslag? for er virkelig blank, har prøvet alle mulige indstillinger på grafikkortet osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problem med Vga og skærm.
  • #1   9. apr 2009 Ja jeg prøver at køre 2 skærme på min bærbar, da det er en rimelig ny en kan den godt klare det, da jeg har gjort det mange gange før os tidligere idag.
    Grunden til jeg bruger min 19" er fordi bærbaren er gemt af vejen, og bruger andet tastatur og mus.

    Ja den skulle virker men det gør den bare ikke, lige meget hvor meget jeg prøver, den skriver stadig bare intet signal eller går i sort.


  • #2   9. apr 2009 Har du prøvet at starte op i fejlsikret tilstand?
    Mvh Danny


  • #3   10. apr 2009 Syro Str0m: Min bærbar håndtere dens egen skærm + endten min 32" eller 19". Men nu kan den kun håndtere sin egen skærm, når jeg sætter den til mit 32" så skriver tvet bare intet signal, og min 19" tænder og slukker og nogen gange viser billedet i 5 sekunder også slukker den.

Kommentér på:
problem med Vga og skærm.

Annonce