{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

problem med Vga og skærm. {{forumTopicSubject}}

Hej baboom
Står med et problem, har prøvet et par timer nu at få min bærbar til at vise billede på min 19" dell skærm og min nye 32" tv, som begge har vga. Jeg gjorde det tidligere hvor jeg brugte tvet som computer skærm, og min anden skærm senere til at spille på.

Så gik den i ged, eller frøs også slukkede jeg den, men da jeg startede den op igen gad den ikke overføre signalet til skærmene.
På min 32" skriver den bare intet signal, og når jeg prøver på min dell skærm, står den og tænder og slukker hele tiden, nogle gange viser den dog billedet i 5 sekunder og stopper så.

Jeg har prøvet det der Fn f5 uden held, har været inde og ændre min opløsning, til alle de muligheder, uden held. Har prøvet at systemgendanne computeren, uden held. Det er ikke skærmene eller stikket der er noget galt med da jeg har prøvet med en anden computer.
Og det kan jo heller ikke være mit grafikkort, når den har vist billedet i nogle sekunder?

Det hele startede faktisk efter jeg havde sluttet den til min nye 32" skærm.

Har prøvet med s-video til min 32" også, og det virkede fint. Har også prøvet at geninstalere driverne til grafikkortet, uden held.

Nogen der har et forslag? for er virkelig blank, har prøvet alle mulige indstillinger på grafikkortet osv.
Har ingen idé om hvad der kan have være sket, hvorfor den bare lige pludselig ikke vil.

Det underlige er nemlig at den kan godt se at skærmen er tilsluttet og jeg kan godt kører musen over på den anden skærm, men jeg kan bare ikke se billedet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problem med Vga og skærm.
Kommentér på:
problem med Vga og skærm.

Annonce