{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres Mening om Iphone
  • #1   14. apr 2009 Står også i et dilemma;

Endten Iphone eller en anden..åååårh

• #2   14. apr 2009 Tim:

som fx?

• #3   14. apr 2009 Well .. fed nok telefon, hurtig i menuerne osv.. batteritiden stinker, hvis du taler i den i forbindelse med arb. fx skal den lade flere gange om dagen. - Desuden kan de efter noget tid godt finde på at begynde at fryse og gå i "sort". Generalt for alle Touch telefoner bruger de strøm da deres skærm er større. Jeg har dog en HTC diamond og den bruger ikke vanvittig meget strøm. kan godt holde i 2 dage.. Overvejer selv en HTC touch HD (Blackstone).

• Jannik G
    Jannik G Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 34
    #4   14. apr 2009 Klart den fedeste mobil jeg har haft. Mangler kun mms og at kunne vidersende og bedre bluetooth. Men det kommer jo alt sammen i en opdatering til sommer smiley
    Og helt klart meget federe touch funktion end HTC HD. Der kan HTC ikke følge med iphone.

• #5   14. apr 2009 Mangler mms og vidersende..?? Hva mener du med vidersende.. Altså vidersende en sms??

• #6   14. apr 2009 Oki.. Kommer der en opdatering så man kan sende mms os??

• Jannik G
    Jannik G Tilmeldt:
    apr 2007

#7   14. apr 2009 Ja den kan ikke videresende en sms. Men ja der kommer en opdatering til sommer som apple sender ud hvor du kan mms, videresende sms, copy paste, og bluetooth bedre.

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 76 Svar: 234
    #8   14. apr 2009 Fedeste mobil ever smiley har selv lige opgraderet min til en nyere.. så sælger den gamle hvis det er smiley

• #9   14. apr 2009 Hehe ok... Er lige rundt på gulvet over hva jeg skal gøre.. hehe.. Er blevet tiulbudt en helt sprit ny af en ven for 3000 med kvittering og det hele... Er vel ik galt ??

• Jannik G
    Jannik G Tilmeldt:
    apr 2007

#10   14. apr 2009 Det er billigt. Så længe det er en 3G

• #11   14. apr 2009 det er en 3G 8gb... men vel stadig billig.. ;o) hehe

• #12   14. apr 2009 jeg siger at hvis du vil købe en iphone så VENT!

Den nye iphone kommer her til sommer..

Og der kommer en KÆMPE software opdatering som kommer til at gøre iphonen langt bedre end du kan forestille dig..

Hvis du synes du ville mangle mms vil det komme i den nye software til iphone..

Men alt det kan du læse meget mere om på www.vildmedmac.dk

smiley men med iphone er begrænsningerne få, der er ikke meget du ikke kan med den. og slet ikke hvis den er jailbreaket.

• #13   14. apr 2009 my best phone ever

• #14   14. apr 2009 Det rigtigt.. Men det bekræftet at der kommer ny software som hedder 3,0 og der er blevet fundet spor af en 4gen iphone i 2,2 software og Apple er begyndt at tømme der 3g lager.. Det virker mærkeligt andet men ja du har ret i det er rygter.

• #15   15. apr 2009 Der findes 3 gen af iphone, den 1g var den samme som 2g(egde) den fandtes dog kun i en 2 og 4 gb model ellers var princippet det samme, den blev dog aldrig produceret på samme måde som 2g'eren
    så vidt jeg husker var det kun nogle meget få kendte personer som fik den, men for en måneds tid siden var der en som havde fået fat i en og solgte den til højest bydende på ebay, men apple fik ebay til at fjerne annocen kan ikke huske om det også købte telefonen..

men så er der 2g som er den med egde og sølvklap

og så er der 3g som er 3g versionen af iphone.

så regner med den næste i serien vil hedde 4g

og jeg må da vel selv om - om jeg vil råde folk til at vente med en iphone vis jeg synes det fornuftigt..

Kommentér på:
Jeres Mening om Iphone

Annonce