{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Fabrizio T
Fabrizio T
Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.021

Bærbar død? {{forumTopicSubject}}

Min HP vil ikke går ind i windows, har prøvet diverse ting men intet virker... Jeg er lidt nervøs for mine data på computeren. Mine venner har sagt jeg skulle prøve a starte den op i linux og så lægge mine data over på en extern, andre siger jeg skal købe en harddisk boks og så kører dem over på en anden computer? Hva er bedst? og kan det overhovedet lade sig gøre?

Håber der sidder en computer nørd der kan hjælpe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærbar død?
  • #1   29. jun 2009 hvilke "diverse" ting har du prøvet. . ?? har du mere en et drev på puteren. . ?? evt. installere windows på et andet drev, så kan du få adgang til dit data..
    ellers bare sæt din HDD over i an anden computer, og hent dataen derfra. .

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#2   29. jun 2009 har prøvet at køre i fejlsikret og der genstarter den inde i programmet, har prøvet a reparere den men den siger der er en fejl og genstarter, men den kommer aldrig ind i windows... Den der windows bar kører bare hele tiden... Er ikke den store nørd, så har ikke ville gøre så meget andet...

• #3   29. jun 2009 Der hvor du vælger fejlsikret tilstand. Prøv at vælg "Start op med sidst kendt virkende system" eller noget i den duer...

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#4   29. jun 2009 RObert, har jeg prøvet... duer ik smiley

• #5   29. jun 2009 hmm lyder som en orm(vira).
    du kan tage hdd'en ud og smide den i en ekstern og så smide diverse data over på en anden hdd, det kan også være at din hdd er gået ned..

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

#6   29. jun 2009 der har ikke været noget vira på før, den har i hvertfald ik sagt noget før om det... tror jeg smider hdd over i en hdd boks, og så sætter jeg den til min kærestes com og så håber jeg på det bedste... ellers prøver jeg at starte i linux og lægger data over på ekstern...

• #7   29. jun 2009 vil ikk anbefale linux, har tendens til at slette.
    men hvilket os kørte du samt hvilken anti virus ?

Kommentér på:
Bærbar død?

Annonce