Bærbar - Windows vil ikke starte. {{forumTopicSubject}}
Hej BB.
Min bærbare - en Fujitsu-Siemens Amilo et eller andet, fra august sidste år - er begyndt at være rigtig underlig.
Når jeg starter den op, så er der sorte streger på skærmen, som ødelægger det billede der er når den starter op (hvor der står Fujitsu-Siemens og AMD Turion x2), før den loader Windows.
Det er ikke selve skærmen, den fejler nemlig intet, men frygter det er harddisken.
Når Windows Vista så begynder at loade med den der lille bar og de grønne firkanter, er der nogle få, men nye sorte streger i den lille ramme.
Så bliver skærmen sort, og der sker ikke andet.
Stregerne er nogle gange andre steder på skærmen fra gang til gang.
Det startede med at der optrådte nogle store lyserøde streger/punkter på skærmen i hvide områder, mens jeg brugte den, til fx internettet osv. Dér skulle jeg selvfølgelig have reageret og taget backup (dum som jeg er!), men nu er den altså helt gal, og Windows kan ikke starte.
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 239
De amderer bliver utrolig varme. Der er self andre muligheder for fejl, bla, at stikket til skærmen, måske har løsnet sig lidt, og det er stikket på bundkortet, jeg refererer til. Det kan også være en ledning som er knækket, i det man åbner og lukker sin bærbare hele tiden...
men jeg ønsker for dig at det kun er din hd som driller
Bærbar - Windows vil ikke starte.