{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Hjælp til rette Mobiltlf søges :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt forvirret..
Jeg har en eller anden overgammel skodfon som nærmest skal holdes sammen med Gaffa.

Ergo så går jeg ikke så meget op i mobiler, men denne gang vil jeg gerne ha' en ny mobil med 3-5 megapixel kamera og et tastatur som man ikke skal ha' Thaikvinde-størrelse fingre for at betjene..

Altså en mobil med et godt kamera og et tastatur 10 tommelfingre kan ramme, for jeg hár prøvet at købe en smart ultra lille mobil og så blev jeg bare idiot over at jeg ikke kunne sms hurtigt som jeg plejede, fordi at mine fingre snublede over hinanden smiley

Nokia 6700 ser perfekt ud, men den er nok for lille i tastaturet smiley
Så har jeg kigget på Sony Ericsson C901 - Men den bliver lidt for med de abbonementer som man kan købe den med..

Søger en mobil med et rimeligt billigt abbonement der inkluderer fri sms, fri eller billig mms og en smule taletid hver måned.
mellem 1-500 kr i købspris..

Synes at det er et gedemarked at finde rundt i !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til rette Mobiltlf søges :-)
  • #1   17. okt 2009 Jeg ville tage en 6700 c har selv sådan en som reserve telefon og jeg har været utrolig glad for den i den tid jeg har haft den.. Tastaturet er vældig fint og jeg vil ikke mene at jeg har små fingre.. Abbo må du nok selv rode i da jeg vil mene det er hver sin smag hvad man vil betale for osv.. Det er lidt svært da du skal både købe tlf og abbo da spørgsmålet så er hvad du vil give for telefonen og hvad du vil give for abbo.. Held og lykke smiley

Kommentér på:
Hjælp til rette Mobiltlf søges :-)

Annonce