1.103 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

byg selv computer ? billigst?? byg selv computer ? billigst??

hej overvejer og få min fars computernørd ven til at bygge min 3 stationær smiley men er det endtelig billiger og gøre det på den måde ??

Og vil ca 10,000 rakke til en okay gamer staionær og snakker kun om selve kassen med indhold =)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  byg selv computer ? billigst??
  • #1   9. nov 2009 Du kan få en high end gaming pc for 10kg smiley Du kan købe et kabinet til 800 kr en strømforsyning for 800, så resten af hardwaren for 8.400kr
    Du kan få en med i7 processor, det nyeste grafikkort, mega niec bundkort, en stor hdd, ram lydkort. Du kan få det hele for den pris smiley

• #2   9. nov 2009 hvis du skal have et godt gamer setup så gå ind på Tweakup.dk og opret en bruger, det kan lave nogen fede gamer setup for den pris. bare skriv du skal have en high end game pc for 10.000 kr smiley og det er med kabinet, PSU og indmad, dvs HDD osv smiley

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #3   9. nov 2009 Ellers prøv her. http://www.midtdata.dk

Men hvis du ikke har forstand på hvordan man samler en pc fra bunden af, så ville jeg få en ven til at hjælpe. For det er ikke bare sådan lige hvis man ikke har prøvet det. Ellers så er der også færdiglavede maskiner på overstående link smiley

• #4   9. nov 2009 ja men min fars ven har interaseret sig for det i over 20 år smiley og har lavet de 2 første fra bunden af og de sparkede ellers røv den gang min sidste blev bygget for 7,000 kr smiley

• #5   9. nov 2009 nej men man kan vel forberede alligevel hehe smiley

Er der nogle der kender billige hjemmesider med hardwar ( staves )

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #6   9. nov 2009 Baboom's Haj(Billig Gamer bærbar tilsalg) !

Hvad er det dog for noget at sige at i5 og i7 er spild. Det er jo fremtiden, hvis du skal have en ny cpu/bundkort så skal du vælge socket 1156 eller 1366

• #7   9. nov 2009 LOL Baboom's haj, du taler som du ved. Det er helt løgn, der er flere spil der vil understøtte i7 og allerede gør det!
    Desuden er kan man lige så godt lade være med at købe duelcore, da en i7 er så smart bygget at hvis man ikke bruger alle 4 kerner slukker den de 2 af dem og overføre noget kraft fra dem over i de 2 eller 1 aktive kerne.

• #8   9. nov 2009 øh må jeg spørger hva du mener Søger GF 8800gt 512 mb PCI-E S

kan du uddybe dig lidt mere så en amindelig person forstår det hehe ;D

• #9   9. nov 2009 Godt så er vi enige, men et spil som crysis kan jo udnytte en quad core processor fx. Det nye spil shattared horizont kan også udnytte det fulde af en quad core i7 smiley

• #10   9. nov 2009 fik ik svar på mit spørgsmål smiley

• #11   9. nov 2009 Kunne godt tænke mig at prøve shatteret horizont, men bare ikk når man har et ældre system som mit smiley Jeg skal lige have kørekort, så smider jeg ngoet guld efter et system der smiley

Kommentér på:
byg selv computer ? billigst??

Annonce