{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer fryser?
  • Insider .
    Insider . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 44
    #1   4. dec 2009 stil den ved en radiator så den kan få varmen.

• #2   4. dec 2009 Bliver den varm?

• #3   4. dec 2009 defragmenter lortet og går nogle diagnosis programmer

• #4   4. dec 2009 Kør*

• #5   4. dec 2009 Acer er kendt for deres fantastiske køling.. NOT...
    så det er måske derfor.

• #6   4. dec 2009 kan os sagtens være en ram fejl smiley

• Jeppe l
    Jeppe l Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 75
    #7   4. dec 2009
    Har du husket at formatere compiteren jævnligt, som man nu skal... der rådes til at man formatere den hver 3 måned.

• #8   4. dec 2009 der er mange ting, der kan være galt.. start med at skille den af, og rense blæsere og kølere..
    hvis det ikke hjælper, så formater og geninstaller windows..
    hvis det heller ikke hjælper, er der et hardware problem, som defekt hdd, ram eller andet. .

• #9   4. dec 2009 Skal siges at computeren overhovedet ikke bliver varm, så det kan ikke være det.
    Det sker tit når den lige starter op og det er startet igår. Når jeg lige starter den op og prøver f.eks. at åbne en mappe, eller start, så fryser den så jeg intet kan gøre andet at slukke, og det hjælper ikke at vente.

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
    #10   4. dec 2009 1. Jesper K du er helt ude og skide.
    2. Køling kan være et problem, eller hvis der er støv inde i maskinen så den kan ikke komme af med varmen. (Men du siger dette ikke er tilfældet).
    3. Det kan være du har haft afbrudt computeren mens den har været i gang med at installere et program. Fx det du siger at den fryser, kan være den har frosset ved et install? Dette kan skade hele Windows operativ system, det har jeg set før da en bærbar blev afbrudt ved en printerinstalletion, da "slettede" Windows dele af sig selv, gik totalt i trume.
    4. Mit råd ville være at tage backup af dine ting og derefter formatere computeren og lave et "image fil" af den med alle de nødvendige programmer.

- Sådan en "glitch" som det at den fryser, er typisk ikke noget man kan fejl-diagnosticere, fixe og så tro at computeren nu vil køre uden problemer. Tidsmæssigt at det hurtigst at formatere.

Kommentér på:
Computer fryser?

Annonce