1.103 visninger
|
Oprettet:
Computer fryser? {{forumTopicSubject}}
Hej baboom
min acer aspire 6930, er begyndt at fryse engang imellem, hvor jeg INTET kan, ikke engang ctrl+alt delete, eller noget. eneste at gøre er at genstarte den. og det sker tit lige når jeg starter den op. Hvad kan det være ?
jun 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 44
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 296
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 116 Svar: 1.257
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 116 Svar: 1.257
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 279
så det er måske derfor.
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.404
mar 2007
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 75
Har du husket at formatere compiteren jævnligt, som man nu skal... der rådes til at man formatere den hver 3 måned.
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.337
hvis det ikke hjælper, så formater og geninstaller windows..
hvis det heller ikke hjælper, er der et hardware problem, som defekt hdd, ram eller andet. .
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 177 Svar: 739
Det sker tit når den lige starter op og det er startet igår. Når jeg lige starter den op og prøver f.eks. at åbne en mappe, eller start, så fryser den så jeg intet kan gøre andet at slukke, og det hjælper ikke at vente.
apr 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
2. Køling kan være et problem, eller hvis der er støv inde i maskinen så den kan ikke komme af med varmen. (Men du siger dette ikke er tilfældet).
3. Det kan være du har haft afbrudt computeren mens den har været i gang med at installere et program. Fx det du siger at den fryser, kan være den har frosset ved et install? Dette kan skade hele Windows operativ system, det har jeg set før da en bærbar blev afbrudt ved en printerinstalletion, da "slettede" Windows dele af sig selv, gik totalt i trume.
4. Mit råd ville være at tage backup af dine ting og derefter formatere computeren og lave et "image fil" af den med alle de nødvendige programmer.
- Sådan en "glitch" som det at den fryser, er typisk ikke noget man kan fejl-diagnosticere, fixe og så tro at computeren nu vil køre uden problemer. Tidsmæssigt at det hurtigst at formatere.
Computer fryser?