{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer fryser
  • #1   4. jan 2011 Så er der jo noget som optager computerens resourcer helt vildt. Kør noget Antivirus smiley

• #2   4. jan 2011 nogen driver der ikke virker ordentligt, prøv at hente de nyeste versioner til dit hardware.
    ellers virker en formatering altid =)

• #3   4. jan 2011 hmm, problemet er det er min fars firma pc (han er selvstændig) så det skal helst bare virke.. GPU blæser var gået i stykker så den lå på omkring 80 grader, jeg har så lige fået skiftet blæser så en ligger på omkring 45.

Det er mest når han har mange word prog eksempel hvis at den fryser.
    Kan flere ram evt gøre noget ved det?
    den har 2 gb

• #4   4. jan 2011 det skal lige siges han også bruger norton..

• #5   4. jan 2011 ja selfølgelig hjælper flere ram, men det kan jo være så meget andet ;o)
    ellers må du ned og få den fejltestet ;o)

• #6   4. jan 2011 Hvad har den ellers?

Og slet Norton og få noget gratis istedet for som f.eks. MSE smiley

Du kan osse prøve at: Windowstast + R - Msconfig - Startup - Slå alle fra og genstart.

Du kan ikke ødelægge noget da du bare slår alle programmer fra som starter op når du tænder den. Kan være der ligger noget der smiley

• #7   4. jan 2011 okay det vil jeg prøve så, tak (:

• #8   4. jan 2011 Der kan være et utal af løsninger til dit problem - men kun en der virker.

Mit umiddelbare bud er at grafikkortet er stået af - det kan lige til nøds køre 2D - men der sker noget når det stresses. Hvis du spiller musik imens den fryser og lyden fortsætter - så er det oftest et tegn på grafikkort eller manglende strøm dertil.

80 grader er dog ikke meget for et nymodens grafikkort.

• #9   4. jan 2011 Furmark - Test dit grafikkort
    MaxxMEM - test dine ram
    Orthos - Test din cpu

Så kan du finde ud af hvornår den fejler.

Men det kan altså sagtens være et driver problem, prøvede det en masse gange da jeg kørte med Windows ME og XP, der var det sq meget normalt at spanden frøs specielt når man ville spille nogen spil smiley

• #10   4. jan 2011 Den køre vista
    Det er et geforce 7600
    Og musikken går i hak når den fryser
    Men tak til alle og morten, det vil jeg da lige prøve imorgen (:

Kommentér på:
Computer fryser

Annonce