435 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Trådløst internet. Trådløst internet.

Hej..

Jeg oprettede et emne for et par dage siden om at jeg ikke kunne downloade MSN.
Nogle anbefaldede noget cclean, men jeg turede ikke lige begynde og rode med det, da jeg ikke ved så meget om det..

Min kæreste kom så her igår og kiggede på det og det viser sig, at vi slet ikke kan downloade noget med det trådløse internet.
Vi prøvede at kører udenfor Routeren og så kan man godt downloade alt det man vil.. Når det er det trådløse net vi kører på, så kører nettet af H til. Siderne går i stå og man kan ikke gøre andet end at lukke dem ned..

Vi tog ned i fona i går, hvor vi havde købt Routeren og fortalte hvordan det var. Det eneste de kunne gøre, var og give os en ny router og så sagde de, at hvis heller ikke det virkede, så var det internettet herhjemme den var gal med, men det kan det umuligt være. Dagen før vi tilsluttede det trådløse var her en mand fra TDC, der lavede vores net, da vi har haft problemer med det. Det skulle virke 100% sagde han.

Er der nogen der har lidt forstand på, hvorfor vi ikke kan downloade og hvorfor siderne gå i stå.

Håber i vil hjælpe..

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trådløst internet.
  • #1   27. jul 2007 Fordi portene er blokeret fra routerens side...

• #2   27. jul 2007 Og portene er?

• #3   27. jul 2007 Og hvordan får man det væk?

• #4   27. jul 2007 Og er det også skyld i at når jeg skriver til folk på MSN, så modtager de det ikke?? Den logger os af og på hele tiden.

• Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 259
    #5   27. jul 2007 du skal ind og sætte den op i portforvarding og div ting

• #6   27. jul 2007 Jeg ved ikke hvilke porte det er, men det kan man google sig frem til.

Og jeg ved heller ikke hvordan man gør det da jeg ikke kender din router. Men finder du en der er kyndig til det så er det en smal sag at forwarde de porte

• #7   27. jul 2007 • Small Angel™ • Der er koblet 2 computere til. Eller den ene er koblet til routeren med internet stikket, da den ikke er med tråløst internet og den bærbare min mor lig ehar købt, er så på det trådløse.
    Min kæreste, som der har kigget på det er meget inde i det og hvis det haved været fordi der var koblet 2 til, så havde han os vidst det..

• #9   27. jul 2007 Jamewn det trådløse internet vil vi jo gerne beholde, for min mor har jo som sagt lige købt børbar og det er hende, der skal have glæde af det. Hun vil gerne at hun kan sidde forskellige steder i huset med sin computer..
    Det er nu ikke så vigtigt for mig at have internet på min computer herhjemme, da jeg flytter her på tirsdag..
    Men hva så hvis jeg kobler min computer fra routeren, så er det kun mn mors der kører derpå, vil det hjælpe?

Kommentér på:
Trådløst internet.

Annonce