{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

iM
iM
Tilmeldt:
17. feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.136

Problem med trådløst net? {{forumTopicSubject}}

Har et mindre problem som jeg håbede på at der var nogle der vidste om man kunne løse? når min mor tænder sin computer bliver både mig og min bror smidt af det trådløse net, og hvis man er heldig kan man være på i ca 5 min inden vi ryger af igen, men så er det til gengæld mega langsomt, vi har lige fået helt ny router, men problemet er der stadig. Hvad kan der være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med trådløst net?
  • #1   6. jan 2010 Jeres router er ikke opsat korrekt smiley

  • #2   6. jan 2010 Jo det er den nemlig smiley

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #3   6. jan 2010 Kenned, har du et problem eller har du ikke?
    "Problem med trådløst net?"

    Flot Mathias, sikke en god hjælp!

    Hvilken router er der tale om?
    Udbyder?
    Har det virket?
    Er der aldrig problemer med én koblet på?


  • #4   6. jan 2010 Ja der er et problem, der er tale om en zyxel router, vi har telmore 20 m/bit, ja det har virket det er først begyndt for 1 uge siden, når jeg er alene på nettet køre det glimrende, når mig og min bror er på så køre det også glimrende, men så snart enten min mor eller papfar tænder computeren så dør det en smule og så bliver vi ofte smidt af, både min mor og papfar køre med kabel da routeren står på kontoret, og jeg har værelse ved siden af så det kan ikke være problemet..

  • #5   6. jan 2010 For mig lyder det til at i kun har to IP-adresser tilgængelige..
    Så sker det ofte at enten en, eller flere brugere ryger af, hvis endnu en computer efterspørger en ny IP-adresse..


  • Nicklas A
    Nicklas A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 64 Svar: 247
    #6   6. jan 2010 Når man har trådløst, så har man vel ikke faste ip adresser og derfor er det vel ligemeget om man kun er har en eller to ip´er fra udbyderen af?

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #7   6. jan 2010 Der kan sagtens være spærret, så der ikke kan logge mere end to på....

    Udbyder?
    Router?


Kommentér på:
Problem med trådløst net?

Annonce