{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Problem med trådløst net {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et problem med nettet som jeg håber i kan hjælpe med smiley
har en zyxel router fra fullrate og en emachines e725 bærbar som jeg har haft i mange år uden at have haft kode på, men har så for en måneds tid siden sat kode på nettet og efter det ryger nettet i 2-5 sek mange gange om dagen og en gang imellem ryger forbindelsen helt til routeren og kan slette forbindelsen eller genstarte uden det hjælper og det eneste måde jeg så kan få det til at virke igen er ved at sætte et kabel i i et stykke tid smiley
hvordan kan man løse det problem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med trådløst net
  • #1   14. sep 2013 ring til fullrate og sig at din router opføre sig åndsvagt og bed om at få en ny
    jeg vil gætte på at det der sker er at en lille elektrisk del inde i selve routeren er så slidt eller der har været en fejl lodning (det sker)
    som gør at når den bliver varm nok så lukker den ned for forbindelsen


  • #2   14. sep 2013 Så syndes jeg bare at det er underligt at den gøre uden problemer i mange år og begynder på det i det sekund man sætter kode på?

  • #3   14. sep 2013 det kan jo som sagt være fordi at du satte kode på som gør at den nu går igennem en anden bane på printpladen hvor der er en løs forbindelse eller en dårlig komponent

  • #5   15. sep 2013 okay tak for svaret smiley

Kommentér på:
Problem med trådløst net

Annonce