{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

2 trådløse routere på 1 linje.? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige flyttet ind i et stort hus, hvor mit tråløse netværk ikke kan dække hele huset, så mit spørgsmål er, om jeg kan koble en trådløs router mere på linjen, i den anden ende af huset..?

Hvis ja, hvordan gør jeg det så..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 trådløse routere på 1 linje.?
  • Marc E
    Marc E Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #1   17. jan 2010 du trækker bare et langt netkabel til den nye router og sætter den til.
    jeg har det også og det virker uden problemer. det router som er ved mit modem er sat op som jeg plejer og den anden har bare et netkabel i port 1. og det er det


  • #2   17. jan 2010 Okay.. Tak for hjælpen.. Tænkte bare at der måske kunne blive lidt problemer med at hente ip og sådan noget.. Men det vil jeg da lige prøve..

  • Marc E
    Marc E Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #3   17. jan 2010 jeg det bliver der ikke du skal bare huske at sætte det netkabel ind i den port som du ville sætte dit modem til i

  • PunGenT *
    PunGenT * Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   17. jan 2010 Kim s smiley du smækker bare routeren til . ingen problemer med iper smiley den styre selv de interne ip'er. og laver en unik til hver computer ( Ingen pc får den samme lan ip addresse ) smiley

    er 90% sikker på det ikk gir problemer.


  • #5   17. jan 2010 Jeps, på den ene der er mellemstation skal router-funktionen muligvis bare slåes fra.

  • #6   17. jan 2010 jeg ville sku bare købe en Acees point og smække op istedet

  • #8   19. jan 2010 Hej igen.. Det virkede ikke.. Den meldte bare om DNS fejl.. Jeg har ændret mine ip'er så nr.2 router ikke sender de samme ip'er ud som den første..

Kommentér på:
2 trådløse routere på 1 linje.?

Annonce