Kæmpe computer problem :/ {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
- Min stationær computer var begyndt at opføre sig underligt, jeg ville så lave en system recorvy (staves) det, gik den igang med. Men pludselig gik den ud og meldte en fejl og slukkede bagefter. Når jeg så starter den op igen, kommer der er en besked frem som lyder således :
"Fejl i systemkonfiguration
Dit system har detekteret en konfigurationsfejl. Rapportér venligst denne fejl til Customer Care ved brug af det telefonnummer, som findesi den Garenti og supportvejledning, der fulgte med pc'en. Medmindre dette rettes vil denne fejl forhindre pc'en i at fungere korrekt. Sluk for pc'en ved at trykke g holde afbryderknappen inde. Efter nogle få sekunder vil pc'en automatisk slukke (Code purple)"
Når den kommer frem kan jeg ikke gøre andet end at trykke OK , da der kun er sådan en knap. Så der kommer der er en ny meddelse frem som lyder således :
"windows kunne ikke fuldføre installationen, genstart installationen" noget i den stil, kan ikke nå at læse det inden den lukker ned kort tid efter.
Men den vil ikke gå ind i "system recorvy" "F11" er det fordi det er trådløst tastetur jeg bruger eller ?
ngoen der ved hvad jeg lige skal gøre her for at den kan komme til at kører igen
?
Mvh Jonas !
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 271
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 253 Svar: 1.204
- er der ikke noget at gøre eller hvad ?
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 43 Svar: 266
Jeg har kunne redde mange maskiner på den måde..
Skal dog siges at det var Windows XP Pro.
feb 2007
Har ikke brugt det længe, så kan ikke helt svare på det..
Men altid en idé og et forsøg at prøve et med kabel.. (:
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 253 Svar: 1.204
feb 2007
Men er sku blank for idéer, så..
Computere er heller ikke noget man skal gøre sig klog på, men derimod kun gå op i butikken med lortet når det ikke længere virker..
Selvfølgelig abre svært når manselv samler osv..
Kæmpe computer problem :/