{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Pc vs Mac..? {{forumTopicSubject}}

Hvad er i til og hvorfor.. jeg står og kigger på ny bærbar og kigger en del på macbook pro, jeg har altid kun harft Pc men macken tiltrækker mig en del, men prisen gør jeg tænker en del mere over om det skal være en pc til 6k eller en macbook pro til 11k..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pc vs Mac..?
  • #1   6. mar 2010 MacBook Pro... Helt sikkert. De er rigtigt fede og lækre at bruge. Har haft rigtig mange PC'ere og bærbare, men den her er den bedste jeg nogensinde har haft...

• #3   6. mar 2010 Har en mac og er mega glad for den :O) Den er lidt træls i starten da man jo er vant til en pc. Men man vænner sig hurtigt til den. Min bror har også fået en mac pro sidenhen og den er han yderst tilfreds med :O)

Once you go mac, you don't go back :OP

• #4   6. mar 2010 Kab en macbook egentlig det samme som em pc, kan man det samme "ardejde" og bruge nettet på samme måde, eller er der noget macken ikke kan i forhold til en alm pc..?

• #5   6. mar 2010 jamen jeg henter musik fra yousee play, server på nettet, ser billeder fra didital kamera, så bruger jeg meget itunes på min pc den dag idag, jeg skriver tekst behandling og exel, har set man kan få office til mac også

• #7   6. mar 2010 også en glad nyere Mac bruger her, fik min i starten af december og har ikke fortrudt det 1 sekund og der skal sgu noget af et system til før jeg overhoved vil overveje at skifte igen.. smiley

• #9   6. mar 2010 simon L: nu ville det jo ifølge mig være totalt dumt at installere windows på sin mac

• #11   6. mar 2010 helt klart pc. da den er hurtigere og at den kan spille spil smiley

• #13   6. mar 2010 Simon L
    Redigere film osv.. bruger mest min pc til at redigere og spille spil.

• #14   6. mar 2010 Hvaa ? Hvis nu jeg køber en Imac til skole. Skriver diverse dokumenter, opgaver osv. Så kan jeg vel stadigvæk åbne dem på min almindelige bærbar. Samme filformat ?

Der er ikke nogen problemer med at udveksle diverse formater mellem mac og pic ? Tænker her billeder, musik, film og vigtigst diverse skolerelaterede dokumenter.

• #16   6. mar 2010 aloha, hvorfor tag en macbook pro? og ikke bare en almindelig macbook i stedet?

• #17   6. mar 2010 kan bedre lide macbook pro den er smallere en smags sag

• #18   6. mar 2010 Har du set den nye macbook? smiley

(link fjernet)

Altså det er li store i 13" modellen. Du betaler bare 1700kr mere for at få et andet design i alu smiley De penge kunne du evt bruge på en magic mouse, 4GB ram, apple tastetur. Eller bare bruge pengene på en forsikringer der dækker alt smiley

Men det er bare mit forslag, da du alligevel ikke behøver mere power på en 15" macbook pro smiley

• #19   6. mar 2010 Har en af hver, så mangler man ikke noget smiley
    Synes ikke den ene er bedre end den anden. I bund og grund gør de jo det samme, men på lidt forskellige måder. På Mac-siden sidder du i en sandkasse, mens du på den PC-siden har adgang til hele legepladsen.
    Et "blandingsprodukt" ville være et bedste efter min mening smiley

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
    #20   6. mar 2010 - Diskussionen af hvilken er "bedst" er endeløs fordi windows/PC KLART er at foretrække på NOGLE punkter frem for MAC.

Omvendt er MAC så stabil på nogle punkter i forhold til en konventionel PC med WinDåse på, at det klart er at foretrække MACen.

Jeg har selv MAC, er umådelig glad for den - har 3 PCer som jeg stort set aldrig bruger mere fordi jeg har det hele i MACen!

Mit råd: "Vælg den største og bedste MAC efter dit budget, det er det hele værd".

• #21   6. mar 2010 Mr. B: Og i mit tilfælde bruger jeg min Mac/PC 50/50 smiley

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

#22   7. mar 2010 @ Ulrik

""" På Mac-siden sidder du i en sandkasse, mens du på den PC-siden har adgang til hele legepladsen. """

- Jeg tror at du bare ikke kan finde ud af at bruge din MAC. smiley

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

#23   7. mar 2010 ULLER for SATAN smiley så slet ikke at det var DIG smiley hahahaha!
    - Det er da ellers lang tid siden mate, må vist komme en tur forbi og hilse og lære dig at bruge sMACken smiley hehehe...

• #24   7. mar 2010 Hvad er det, nu yder apple jo kun 1 års garanti for alle deres produkter, hvad er Apple AppleCare Protection Plan for mac eller for apple tv så for noget..?

MVH

• #25   8. mar 2010 -AloHA- K: Det er en smart måde for Apple at tjene penge på smiley

Kommentér på:
Pc vs Mac..?

Annonce