{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Ny bærbar (mac)? {{forumTopicSubject}}

Hey står og skal til at ha mig en ny bærbar computer da skærmen lige er knækket af min nuværende acer,
Og kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal vælge, bruger mest computeren til at surfe på nettet, tjekke mail og lytte musik på, og en sjældent gang i mellem spille et spil eller to.
Har lidt overvejet at prøve en mac,
men der igen kan jeg ikke lige finde ud af om det så skal være en macbook pro eller air..

Nogle der har nogle gode råd, eller pluser og minuser til hvad jeg skal vælge?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bærbar (mac)?
  • #2   24. mar 2010 en macbook pro er en god maskine har selv en 15 tommer macbook pro og er meget tilfreds med den

• #3   24. mar 2010 Hvis du endelig er ramt af mac-feberen, så køb en 15.4" Macbook og ikke 13.3'eren. Den bliver for lille og kedelig i længden.

Forbered dig desuden på at du skal anvende et mere kompleks og sværere operativsystem end du er vant til med Windows.

• #5   24. mar 2010 Jeg arbejder som rejse montør, så den kommer ikke kun til at stå på mit skrive bord.

• #7   24. mar 2010 Mac OS er ikke så svært og lære jeg lærte det på en havl time og det fungere som det skal

• #8   25. mar 2010 Hvis den skal være stationær vil jeg tilråde en 15,4" MacBok Pro, men som det er sagt før bør du lige vente lidt..

- Det er ved at være tid til nye Pro'ere, og de skulle eftersigende have i3 og i5 CPU'er smiley

• Stefan T
    Stefan T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 76
    #9   25. mar 2010 "Forbered dig desuden på at du skal anvende et mere kompleks og sværere operativsystem end du er vant til med Windows."

Aaaarh... Den må vist stå for egen regning den der. OS X er da noget nær det mest logiske og brugervenlige operativsystem overhovedet. Selvfølgelig er der en overgangsperiode, hvor man lige skal vende sig til computerens indretning, men det er jo bare et spørgsmål om at give sig tid at lære systemet at kende - det kommer hurtigt.

• Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #10   25. mar 2010 Hold dig fra Mac ! ! !

Er vokset op med det, og har altid haft det, må indrømme at jeg ikke kan leve et liv uden en alm. PC.. Der er bare nogle ting der bare ikke fungere på mac ! og jeg har stadig en, som jeg f.eks. bruger til videoredigering mm. men også kun det

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #11   25. mar 2010 Michael K: Eftersom man kan afvikle windows parallelt med OSX er der ikke noget en MAC ikke kan...

Kommentér på:
Ny bærbar (mac)?

Annonce