Mac eller Windows? {{forumTopicSubject}}
Så folkens.. Klar til debat!
Skal have fat i en ny bærbar eftersom den gamle bærbar gik til her i julen. BUM!
Den skal kunne opfylde disse krav:
Hurtig og klar når jeg starter den op.
Lang levetid på batteri.
Skal bruge den til at skrive meget på og tage notater i skolen.
Skal kunne funke med mit apple tv.
Skal bruge den meget til at "surfe" på nettet med.
Skal være til at holde ud og sidde med + nem og have med.
Skal kunne klare et lille spil CS med drengen i ny og næ.
Har kigge lidt på en Macbook air men ved ikke om det bare er designet man bliver solgt på eller om den er så god som folk siger. Har personligt selv kun haft windows på computeren men er frisk på at prøve noget nyt da jeg også har iphone 5 og syntes den er fantastisk.
Så vil gerne høre folks meninger om de forskellige ting? Evt komme med et bud på en god bærbar der opfylder disse krav.
Vil også gerne høre noget ros eller kritik til windows eller mac og hvorfor jeg lige skal vælge den
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 530
har haft win 7 i nogle år og har ikke oplevet nogen form for virus
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 389
Vælger du en Mac, vil jeg vælge en PRO-udgave. Den giver mere value for money i min optik.
apr 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 235
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 96 Svar: 76
sep 2012
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 98
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 418
windows = win
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 778
Og jeg ville vælge noget andet end mac, de laver nogle udmærket ting, men du betaler noget ekstra fordi der er et halvspist æble på skærmen.
Personligt så vil jeg også syntes det var trælst ikke at kunne kører alle windows programmer på min computer, med mindre man bruger noget emulator, det er nok det største minus efter min mening.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 497
Jeg hater ikke på windows men det er bestemt ikke for mig længere, jeg kan godt li at jeg bare kan sætte mig og gå igang med det jeg skal uden at bekymre mig om virus og programmer der skal opdateres og genstarte maskinen et par gange under installering og folk som påstår at de aldrig har haft en virus på en windows maskine må være ultra computer dygtige... Jeg tror ikke jeg kan nævne en i min vennekreds eller deres venner som ikke har haft virus og der er nogle seriøse nørder imellem vennerne HeHe..
Overvej hvad du helt vil.. det er også et spørgsmål om pris! min eneste kritik til Apple = prisen... det er dyrt men det spiller også bare selv om jeg udmærket ved at man kan få windows maskiner med meget større specs til mindre penge, jeg betaler gerne ekstra for design gør ikke noget at det er stilet samtidig
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 497
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 418
feb 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Svar: 6
Christian B: hvis man er frisk på og prøve noget nyt så syntes jeg du skal snuppe en Macbook pro.Det med nogen siger du ikke kan køre noget på en mac det er bare lalalalalalala... men hvis du har nogen gammel ting du ikke kan køre på Mac så bootcamp den så du har OS X og Win7 på den super nemt og hurtig at lave. så kan du køre ALT hvis du vil Med hensyn til en Win 8. syntes jeg du skal holde dig fra det hvis det er til en pc. men til en tablet så er det nok godt nok.. men ikke til og køre din pc med.. Men hvis du er frisk så spring på en Macbook pro du bliver ikke skuffet godt være du betaler for design også. så er det alle pengende vær
men good luck med at find en pc der passer bedst til dig
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 31 Svar: 547
Ud fra dine specifikationer, vil jeg mene den store Macbook Air 13" ville være perfekt til dig, eller som nævnt tidligere, en Macbook pro. Men Acer laver også nogle fede kloner af Macbook Air, og der er virkelig flotte og ser ud til at have gode performance tal, men ligger også prismæssigt i den samme ende som MAC.
Win8 ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal syntes om, kan godt lide ideen, men tror den har mange fejl (endnu)
Men om det skal være Mac eller Win det kan kun du afgøre, men jeg ville gå efter Mac uden tvivl.
Mac eller Windows?