676 visninger
|
Oprettet:
Valg af telefon {{forumTopicSubject}}
Hejsa baboomers
Jeg står på en skillevej her ang valg af telefon
Hvad skal jeg vælge ?
Telefon 1
Sony Ericsson Vivaz HD telefon
Telefon 2
Sony Ericsson Aino
Begge telefoner har jo sine plusser og minusser og vi lda gerne høres jeres meninger og evt erfaringer med telefonerne, er touchen god nok på Vivazen, eller skal jeg tage Aino og droppe HD og få et tradionelt tastetur osv
Hvad synes i
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 99
for aino har et meget langsomt system der gør oplevelsen en anelse kedelig til tider...
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 99
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 103 Svar: 871
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 103 Svar: 871
Iphonen kunne jeg godt lide men igen den er klodset og man er meget låst i menuerne og egne lyde osv
Synes bare at disse to telefoner var fede og ville høre jeres meninger om dem for gider da ikke spilde en masse penge på dem hvis de ikke er det værd...
Kan være at der kommer nyt som der er bedre fra SE siden
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 109 Svar: 678
Jeg har selv lige købt Sony Ericsson Vivaz, her igår. Skulle ud og have mig en ny billig mobil, og så faldt jeg lige over den.
Den er god, og hurtig at skrive SMS'er på, nemt nok styre system. Rigtigt fedt med HD kamera, mega fed billedkvalitet. Rigtig flotte farver på den, og hurtig i menuen og det hele, ville klart anbefale Vivaz'en, da Aino'en har MEGET små taster, og er dårlig at skrive på, plus den er faktiskt langsommere end Vivaz.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 112 Svar: 1.241
Havde også tænkt på at anskaffe den, men ja efter den anmeldelse venter jeg nu lidt til SE får rettet deres "mange" fejl ( Som nu ik er noget nyt, men alligevel)
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 112 Svar: 1.241
http://webtv.comon.dk/alle/Sony-Ericsson-Aino-1.247527.html
Men syntes nu personligt det er en klodset telefon design mæssigt Men det er jo en smags sag..
Valg af telefon