{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Valg af telefon :) {{forumTopicSubject}}

Har en kammerat der kan skaffe mig en Iphone 3gs 32 gb, til 2500 kr. eller lidt under smiley .. Men så vil jeg have et bibob abonnement, så det ikke koster så meget i måneden smiley .

Men! Jeg har også andre telefoner i tankerne.
HTC Wildfire smiley . Nogle siger den er dårlig, men jeg ved det ikke smiley ?

Andre der har noget de vil anbefale? Abonnementet passer rigtig godt til mig, så det er egentlig kun selve telefonen jeg tænker på smiley . Den skal ikke være for dyr, så det er nok også lidt svært smiley . Nu tænker i "idiot", for den må max koste 2500 kr. og den skal være helt ny fra butikken af smiley .

Ingen dumme svar, kun ordenlige svar man kan bruge til noget og ikke spilde sin tid på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af telefon :)
  • #1   16. jan 2011 du skal have iphone.

    det vil du aldrig fortryde.. snakker af efaring smiley


  • #2   16. jan 2011 Kan varmt anbefale Nokia N900. Sidder faktisk og skriver fra sådan en nu, den er helt vildt fed. Mener ikke den koster så meget uden abn. prøv evt at søg på den. Den kan seriøst alt.

  • #3   16. jan 2011 jeg har en til salg smiley Iphone4

  • #4   16. jan 2011 HTC Wildfire er skod. Dårlig skærm og langsom telefon. Den er discount. Tag iPhone.

  • Peder R
    Peder R Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 77
    #6   16. jan 2011 Med IPhone er du låst til at bruge ITunes på din computer... Ellers dur det ikke... Det er via ITunes på computeren telefonen opdateres... Kan ikke anbefales....

  • Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #7   16. jan 2011 jeg vil også vælge en iphone4


  • #8   16. jan 2011 Wildfire er udelukket kan jeg hører smiley .. Kan lige prøve at læse lidt om den Nokia der smiley . Kender også nogle der har en X10 mini smiley

  • #9   16. jan 2011 x10 mini sux....iphone rux
    Har haft dem begge....
    Har også haft wildfire som også er noget lårt


  • #10   16. jan 2011 Sony Ericsson XPERIA X10 mini 1374 kr. på telespeciallisten smiley . Sammen med et mega godt abonnement til 149 kr. i måneden smiley . Det kan jeg godt forholde mig til smiley .. N900 virkede ikke som noget for mig, og det er blandt andet prisen, og skub ud tastaturet smiley . Har kun dårlige erfaringer med det, og kender heller ikke andre der har haft held med det smiley

  • Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #11   16. jan 2011 Jeg har en Nokia N8, okay telefon. men fortryder at jeg ikke købte en iphone.

  • #12   16. jan 2011 Hvis jeg skal have en Iphone, skal det være den nye, 4 smiley . Den har jeg ikke råd til, og så meget går jeg heller ikke op i det smiley

  • #13   16. jan 2011 IPHONE FIRE FIRE FIRE FIRE

  • Peder R
    Peder R Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 77
    #14   16. jan 2011 Ø Ø...
    Hvorfor skal jeg lukke røven fordi jeg ikke kan se det fede i at være nødt til at have ITunes på computeren... Efter min mening er det er rigtig dårligt program... Andre telefoner er ikke afhængige af at have et så stort program på computeren...
    Jeg har haft en IPhone 3g, og brugte en masse penge på musik som lå på computeren... Den gik så ned og alt den musik jeg havde købt var gået tabt... Da jeg installerede ITunes på den nye computer havde jeg håbet at musikken var i programmet når jeg nu havde logget mig ind med min konto... Men ærgeligt for mig var alle pengene tabt og jeg blev nødt til at købe det igen...
    Så skiftede jeg telefon, for det andet er noget crab...


  • Tjumse D
    Tjumse D Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Svar: 4
    #15   17. jan 2011 HTC Desire.
    Fuck nu den der iphone


  • #16   17. jan 2011 Jeg ville også vælge iPhone her.. Wildfire er ikke en skod telefon, men iPhonen er bedre end den !

Kommentér på:
Valg af telefon :)

Annonce