{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

alienware vs mac {{forumTopicSubject}}

jeg går og kigger efter en ny computer og kan ikke helt vælge hvad det skal være står mellem disse 2 me nved ikke hvad det skal være jeg har ikke så meget med design og grafiske ting at gøre men skal bruge den til skole og hverdag og det skal bare være en som ikke går i står eller noget

http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=24032

http://www.apple.com/dk/macbookpro/

13"

nogle som kan give mig lidt hjælp til hvad jeg skal vælge

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alienware vs mac
  • #1   30. mar 2010 Jeg ville forslå dig at købe en Macbook pro smiley

den holder værdien bedre end en alienware.

desuden er Macen 13 tommer og Alienwareen er kun 11 tommer.

• #2   30. mar 2010 alienware er DELL mere er der ikke at sige smiley

Men skal du bruge den til PC spil, så hellere vælg en god ASUS smiley

• #3   30. mar 2010 Macbook pro har været min bedste bærbar.. Jeg går aldrig tilbage til en alm. igen.. Men det kommer selvfølgelig an på, hvad man bruger sin bærbar til smiley

• #4   30. mar 2010 René - præcis smiley

• #5   30. mar 2010 Tjek alienware'ens processer, det er en 1,3ghz .. Macbooken starter ved 2,26ghz ..

Sidder selv bag en 13'' macbook pro, men 2gb ram, 2,26ghz processer. Jeg bruger min mac ca 8 timer om dagen hvis ikke mere, og jeg klager ikke over den.. Den klare alt, photoshop som jeg bruger mange timer dagligt, uden problemer. Jeg har en 15'' macbook pro med 2,8hgz og 4gb ram, den er selv hurtigere, men til skole og arbejdes brug, er 13'' noget bedre syntes jeg. Den er self langsommere, men det er altså ikke noget der er vær at tage med. Køb en mac, andet kan jeg ikke sige smiley De har har et lækkert multifunktionelt trackpad, som kan bruges med 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 finger, ja så længe der er plads. Hver ekstra finger, kan bruges til en ny funktion, meget brug bart faktisk (dog ikke over 10 fingere smiley )

Kan ikke udtale mig om alienwaren, men hvorfor have plast og windåse når man kan have alu, bling bling og ingen virus ? smiley

• #6   31. okt 2010 mac vs alienware... Alienware klart !. de færreste spil producenter laver spil til MAC... alienware klare alt meget bedre (: lige undtagen redigerning af filer som film og billeder og musik for Mac er direkte lavet til heavy ass photoshop programmer (: !

• #7   31. okt 2010 fail dell sælger og producere alienware men de tidligere ejer af alienware var ved at gå konkurs men Dell reddede dem og alienware er stadig sindsygt godt smiley !

Kommentér på:
alienware vs mac

Annonce