684 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Fra PC til Mac Fra PC til Mac

Hey folkens. Har tænkt mig at købe en mac, og jeg har lige nogle spørgsmål til alle jer Mac-ejere:

Kan man godt "cracke" programmerne til Mac (tænker mest på fx Logic Pro og Final Cut, og alle de andre betalingsprogrammer)? Jeg er nemlig vant til køre de fleste betalingsprogrammer til windows ulovligt.

Jeg har tænkt mig at tilslutte diverse udstyr til Mac'en - fx en DJ mixer, midi-keyboard, etc. Hvordan er det med det? Skal man alle mulige omveje?

Håber I kan svare smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra PC til Mac
  • #1   30. mar 2010 Mht. programmerne - kan de ikke crackes til mac - der skal du købe påny til Mac smiley

• #2   30. mar 2010 Altså du kan jo købe/hente windows til Mac. så du kan bruge windows programmer på din mac. eller du kan gå ind på apple.dk og hente Flip4Mac, som gør det muligt at bruge de fleste windows filer smiley

• #3   30. mar 2010 tak for svarene. Men det var ikke helt det jeg tænkte på. Jeg havde ikke tænkt mig at køre windowsprogrammer på Mac'en. Snarere havde jeg tænkt mig at downloade de programmer som kun er beregnet til mac som fx Final Cut, Logic Pro (your name it) ulovligt og så cracke dem med en crack som en eller anden dude har siddet og fiflet med. er det muligt? er det muligt at cracke Mac OS x programmer?

• #4   30. mar 2010 Yep det er muligt

Kommentér på:
Fra PC til Mac

Annonce