{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone/andriod
  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #1   2. jun 2010 Hvis du vælger med nyeste android system så er der i realiteten ingen forskel på hvad man kan. Ja, iPhone er mere låst, men den er låst på en måde der gør at de fleste ikke lægger mærke til det, da den kan langt mere end man normalt har brug for.
    Kan man godt lide at nørde med sin TLF, er det selvfølgelig irriterende den er så lukket, men omvendt, betyder den mindre kontrol med android så også, at den er lettere at fucke op.
    Har pt. selv en iPhone, men skulle jeg købe ny idag, er det ikke utænkeligt jeg ville på på en Android. Pære og æbler.

• #2   2. jun 2010 Det er jo alt efter hva den enkle person bedst kan lide af styresystem smiley vil sige det er stort set lige gode, men det er jo klart begge har hver deres pluser og minuser.

• SHqipe A
    SHqipe A Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 144
    #3   2. jun 2010 oki tak for hjælpen begge to,, men hvis i nu skulle gi mig en god ide hvad for en tele jeg skulle have hva for en synes i så?

• #4   2. jun 2010 Har selv en Legend med android, og kan da klart anbefale den telefon / styresystem smiley vil sige andriod er perfekt til ham som vil have en mere "personlig" telefon, da du kan styre det meste selv på sådan en, i modsætning til Iphone.

• #5   2. jun 2010 + apps er gratis til Andriod, uden man skal jailbreak den ligesom Iphonen

• SHqipe A
    SHqipe A Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 144
    #6   2. jun 2010 oki simon tak fo r hjælpen

• #8   2. jun 2010 simon p
    iphone kan godt multitaske vis man jailbreaker den

• #10   3. jun 2010 nej de ved jeg så ikke noget om. Men vil sige at hvis jeg skulle vælge mellem 3gs og desire ville det være desire der blev valgt

• #11   3. jun 2010 Efter at have prøvet desiré er jeg ekstra glad for min iPhone .. Det kører bare lidt mere i smør - ingen programmer der hænger eller fucker. For mobil nørden er htc'en sjovest , men til dagligt ? Nej. Største fejl ved iPhone er iTunes som man ikke rigtigt kommer uden om det er sgu lidt bøvlet

• #12   3. jun 2010 frank hvis du er tråt af itunes så har jeg fundet et media player addon så man kan syncronisere den via det. Kan sende et link vis det var noget?

Kommentér på:
iphone/andriod

Annonce