435 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Canon Eos1000D - Er det godt eller not Canon Eos1000D - Er det godt eller not
Jeg overvejer virkelig og skifte mit kedelig digital kamera ud med et spjelrefleks..
Jeg har 3500 at gøre med, og er faldet for et Canon Eos 1000D, de koster omkring 3000kr, så er der jo rig mulighed for at få sig en taske og noget hukommelse for resten
Men er der nogen der har netop det kamera, og har nogle billeder som de har taget, som de har herinde ?
I så fald vil jeg meget gerne se dem, for at kunne bedømme kvalitet
Derudover, vil jeg gerne vide om der er nogle minusser ved kameraet, og hvilke plusser det har
Evt et link til et bedre kamera til samme pris
0 synes godt om
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 511
Så hvis du ikk kender så meget til brug af spejlrefleks og indstillinger efter situationer så ville jeg sige det falder godt til, da der er mange muligheder med det, og især når det er der vi ligger i pris
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 330
Jeg har taget de her billeder med et Canon 1000d som jeg lånte af nogle cross venner. Er HELT nybegynder, havde aldrig haft kameraet i hånden før
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 35 Emner: 158 Svar: 1.143
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 330
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.038
jan 2009
Følger: 1 Svar: 1
Jeg mest arbejdet med Canon i den lidt tungere ende, men har også prøvet 1000D og 400D. De kan selvfølgelig ikke konkurrere med de dyre i Canons produktserie, men her snakker vi også en HELT anden pris!
Du vil helt sikkert få et kamera der tager gode billeder, og med en billedkvalitet der ligger langt over et kompaktkamera!
Men det er afgørende er dine forventninger til dine billeder (og dermed dit kamera) og dit budget.
Canon Eos1000D - Er det godt eller not