435 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Canon Eos1000D - Er det godt eller not Canon Eos1000D - Er det godt eller not

Jeg overvejer virkelig og skifte mit kedelig digital kamera ud med et spjelrefleks..

Jeg har 3500 at gøre med, og er faldet for et Canon Eos 1000D, de koster omkring 3000kr, så er der jo rig mulighed for at få sig en taske og noget hukommelse for resten smiley

Men er der nogen der har netop det kamera, og har nogle billeder som de har taget, som de har herinde ?

I så fald vil jeg meget gerne se dem, for at kunne bedømme kvalitet smiley

Derudover, vil jeg gerne vide om der er nogle minusser ved kameraet, og hvilke plusser det har smiley

Evt et link til et bedre kamera til samme pris smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canon Eos1000D - Er det godt eller not
  • #1   6. jun 2010 Hvis man er nybegynder mht spejlrefleks så vil mit umiddelbare bud være at det tager lige så gode billeder som de andre i Canon's mindste serie, ex. 400, 450, osv.

Så hvis du ikk kender så meget til brug af spejlrefleks og indstillinger efter situationer så ville jeg sige det falder godt til, da der er mange muligheder med det, og især når det er der vi ligger i pris smiley

• #2   6. jun 2010 http://picasaweb.google.com/mxquad/DMVesterbK852010#

Jeg har taget de her billeder med et Canon 1000d som jeg lånte af nogle cross venner. Er HELT nybegynder, havde aldrig haft kameraet i hånden før smiley

• #3   6. jun 2010 Er de taget med det obtjektiv der medfølger ?:)

• #4   6. jun 2010 Nej. De er taget med et som er købt ved siden af. Som kan zoome mere. Havde ikke lige tænkt på det hehe. Men kan kun sige det er et super nemt kamera at finde ud af smiley

• #5   6. jun 2010 Har et 1000D og er meget tilfreds med det. Ellers kig lidt på fotostart. Der er nogle gode kits til få penge.

• Joachim M
    Joachim M Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #6   7. jun 2010 Det kommer an på, hvilke forventninger du har til dit kamera.

Jeg mest arbejdet med Canon i den lidt tungere ende, men har også prøvet 1000D og 400D. De kan selvfølgelig ikke konkurrere med de dyre i Canons produktserie, men her snakker vi også en HELT anden pris!

Du vil helt sikkert få et kamera der tager gode billeder, og med en billedkvalitet der ligger langt over et kompaktkamera!

Men det er afgørende er dine forventninger til dine billeder (og dermed dit kamera) og dit budget.

Kommentér på:
Canon Eos1000D - Er det godt eller not

Annonce