1.048 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Tænk jer om før i køber en Iphone 4... Tænk jer om før i køber en Iphone 4...

Iphone 4 mister forbindelse til nettet bare ved at holde på tlf.nen, ligeså snart man slipper den dukker nettet op igen. kæmpe bumert fra Apple. Det ser ikke lovende ud for den Nye Iphone.

se denne video, og bedøm selv:

http://www.youtube.com/watch?v=-ixIHyEPO5g

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tænk jer om før i køber en Iphone 4...
  • #1   24. jun 2010 Han tar jo os og holder omkring alle 3 antenner

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #3   24. jun 2010 dfd
    Det er jo lige meget... Den skal jo ikke miste forbindfelsen af det... så kan man jo ikke snakke i telefon nogle steder i den...

Puhaaa.. apple... tsk tsk...

FIX det inde de kommer til Dk smiley

• #4   24. jun 2010 Toby .
    Ja men tror nu heller ikke helt på det er sådan apple de gemmen tester deres ting så jeg stoler sku på hva de laver og køber stadig min smiley

• #5   24. jun 2010 det er ligemeget hvor stramt du holder skal den ikke miste forbindelse. har aldrig haft problemer med min 3GS. selvom jeg blokere antennerne med mine hænder, holder stramt omkring den mister den ikke forbindelse.

• #7   24. jun 2010 DFD

ikke alle er fejlfrie min ven, de kunne sagtens havet lavet en kæmpe brøler med Iphone 4. vent og se hvilke problemer der dukker op her i det næste pr. uger. iphone 4 er lanceret i europa i dag.....Tyskland, England og frankrig har fået iphone 4 idag.

• #8   24. jun 2010 Jeg tror ikke på der kommer de store problemmer med den smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #9   24. jun 2010 I teorien:
    (link fjernet)
    Men det hjælper bestemt ikke på det, når man bruger AT&T som har meget dårlig og svag dækning i USA på trods af deres størrelse.

Men nu er der en video om det på Youtube, og når noget er på nettet er det sandt :o)

• #10   24. jun 2010 det passer så ik jeg har selv set en video hvor de taster de og signak søjlerne blev hvor de skulle de rykket sig ik

• #11   24. jun 2010 Alle mobiler kan miste signalet hvis man holder om den. Hvis der er forringet signal så skal der ikke meget til. Hjemme ved min far der mister mine mobiler også altid signalet hvis man samler den op. smiley

• #12   24. jun 2010 han er sikkert bare tryllekunstner! smiley

• #13   24. jun 2010 SHN

jeg har aldrig oplevet et mobiltlf mister forbindelse ved at holde på den. i videoen kan man se at der er fuld dækning, ligeså snart han tager tlf i hånden mister tlf. forbindelse til netværket.

• #15   24. jun 2010 Det har jeg prøvet med min iPhone 3GS. Sony erikson w880i og Nokia 8210. Men kun oplevet det hjemme ved min far. Også hvor de går fra fuld til at miste signalet totalt.

Kommentér på:
Tænk jer om før i køber en Iphone 4...

Annonce