{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Valg af mobiltelefon - erfaringer! {{forumTopicSubject}}

Står og skal købe ny telefon imorgen, og har PT en LG KG800 - og ville egentlig ikke have LG igen af den grund, men her er listen:

<i>Samsung U600
LG KE850 PRADA
Sony Ericsson P1i</i>

Nogen der har erfaringer med disse 3 telefoner, så SKRIV!

Hører gerne om positive og negative ting omkring hver - bare det er noget der er noget hold i.

Tilføj evt., hvis jeg har glemt noget der ligner disse telefoner - dog ikke Nokia N95!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af mobiltelefon - erfaringer!
  • #1   15. aug 2007 sony er nok dem som er mest stabile. rigtigt samsung holder ik til meget samt lg. det er mere stil ikk andet

    go for SE


  • #2   15. aug 2007 jeg havde min samsung i et år, og var RIGTIG glad for den, og havde ingen prob med batteriet..:) Det var En af de telefoner jeg var Mest glad for.

  • #3   15. aug 2007 tja Jeg har en Samsung og vil satme ikke vælge andet. Nokia og Sony E er firekantede Volvo mobiler med sindsyg dårlige menu'er. Nej, en samsung er en FRYD for øjet, de virker ALTID og gemmer på en lang række af sjove ting som ingen af de andre har endnu.

    Jeg har haft alle mærkerne stortset dog ikke LG, men dem har jeg hørt meget dårligt om.

    Lige pt har jeg en Samsung D900, nok den bedste mobil Samsung er kommet med smiley og den lækreste mobil på markedet smiley


  • #4   15. aug 2007 Jeg vil også sige at jeg har haft en Samsung D900 siden jul, og har aldrig været gladere for min telefon. Den kan holde strøm i 2 dage med flittigt brug, og trods utallige tab på vej og andet mærkes det slet ikke på den.
    Har dog haft dårlige erfaringer med Sony Ericsson, som har tendens til at gå i sort eller baglås hvis man er hurtigere på tasterne end den lige kan følge med til. Hvis jeg var dig ville jeg vælge U600, som jeg også selv overvejer..
    Min kæreste har haft LG KG800 og har haft den til reperation 3 gange nu og den virker stadig ikke.

    Jeg ville holde mig til samsung - men bare min mening..


  • #5   15. aug 2007 nokia 3310

  • #6   15. aug 2007 NOKIA N95

  • #7   15. aug 2007 Jeg står også lige og skal til at købe en ny mobil.. smiley
    - Jeg har tænkt mig at købe en Nokia N73 Music Edition..

    De nye nokia telefoner har jo fået ny menu og alt sådan noget.. smiley Så det må jeg hellere lige prøve.. smiley

    Jeg har også haft en Samsung her de sidste 2 år.. Den er nu også ret god, og der har heller ikke været nogle problemer med den overhovedet.. smiley Men nu skal den sku alligevel skiftes.. smiley


  • #8   15. aug 2007 Er kommet frem til den beslutning at jeg venter på en IPhone. smiley

    Der er sikkert et halvt år endnu, men det bliver det.


  • #9   15. aug 2007 efter min erfaring med iPod holder jeg mig fra alle deres produkter undtagen Apple computerne

  • #10   15. aug 2007 Tror nu du skal vente længere end et halvt år.. men ved nu ikke.. på papiret kan den ikke det helt vilde.. men design-mæssigt er den mega lækker ja.. smiley og den har skam også nogle blærede detajler.. men det er jo bare en basisk telefon..

Kommentér på:
Valg af mobiltelefon - erfaringer!

Annonce