{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Endnu et iphone 4 indlæg {{forumTopicSubject}}

Fuck hvor er det ved at være plat hvordan folk de sabler en tlf ned som nogen ikke har prøvet. Hva fanden er det folk har imod nogen som sagtens kan få en succes. Nogen oplever problemer med tlfen og andre gør ikke. Men fuck hvor har folk ondt i røven over at der nok er et problem med den her tlf. Bruger her inde som sidder og sabler den her tlf ned keder sig fanme for sindsygt. og ja har fuldt med og ja har set diverse klip af at den mister signalet. Men for helved luk røven med at kommentere indlæggende hvis ikke det har noget med det at gøre. har set folk her inde som bare skriver APPLE er noget lort. Uden at have noget i det. Det er sq et spørgsmål om hvad man er til. Nogen er til Nokia andre er til samsung osv. og andre er så til apple..

Og et lille sidespring på det her indlæg som jeg synes nogen fra ADMIN skulle læse det er: At de skal være hårdere til at slå ned på dem som ikke skriver noget relevant til annoncer det er virkelig til at brække sig over. Og specielt også til forumindlæg.

Et godt eksempel er for en her inde som sælger en Iphone 4 hvor en del har skrevet ind. Og ca 70 - 80 % af de kommentarer har ikke en skid med annoncen at gøre. Og hvis der er en der vil købe den før at man kan nå at få den fra APPLES side og idet betale det mere og ikke vente de 3 uger det nu tager at modtage tlfen jamen så gør man det. så forhelved ta jer sammen der ikke har noget konstruktivt at skrive som man kan bruge til noget og luk røven hvis ikke der er noget at skrive til.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu et iphone 4 indlæg
  • #1   1. aug 2010 ?

• #2   1. aug 2010 Har du virkelig oprettet en tråd bare for at whine om andres whine? Anyway, jeg er personligt ligeglad om folk hader iphonen eller ej.. jeg syntes den er awesome - sådan er det bare, og hvis folk ikke syntes om den, så det jo bare sur røv for dem at de ikke vil prøve den.

• #3   1. aug 2010 se sådan en som dig tim burde bare skride ud af den her side.. har ikke noget med det at gøre.. det er sq generelt til diverse indlæg. er sq applefan.

• #4   1. aug 2010 igen det er ikke kun iphonen. Det er generelt til indlæg og annoncer at folk burde lukkerøven overfor hvis ikke de har noget konstruktivt at skrive til det man lægger ind.

• #5   1. aug 2010 fuck hvor folk bare fatter hat. ANNONCER!!! det er for at folk skal sælge noget.

• #6   1. aug 2010 skriver at det både er annoncer og forums. Hvis manden i eksemplet har lyst til at sælge sin tlf jamen så la ham da gøre det istedet for folk har ondt i røven. Det er total til grin. Og hvis der bar skal komme lidt mere styr på den her side så burde admin gå ind og fjerne sådan nogen brugere

• #7   1. aug 2010 .dk ^

• #9   1. aug 2010 Har lige købt en Samsung Galaxy S idag. men skal da stadig ud og have en IP4 med sikkerhed... alle dem der siger de ikke vil have en IP4 eller IP3 for den sags skyld er fulde af det.. Hvis der kom en og gav dem en, ville de så ikke tage imod den ?! tror jeg nok de ville. det eneste der er grunden til de ikke køber en selv er prisen.. intet andet... alle vil prøve dem. siger ikke alle vil beholde dem. men alle vil på et eller andet punkt gerne afprøve dem. bare en skam de ikke er til låns smiley

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #10   1. aug 2010 fuck Iphone den er jo grim og aldeles ubrugeligt ,

• #11   1. aug 2010 Iphone 4 er da ekstremt flot designet iforhold til hvad jeg har set af smartphones.

• #12   1. aug 2010 Tvivler STÆRKT på nogen telefoner kan det - og det er da en selvfølge at man passer på sin telefon uanset hvilket mærke det er fra? hvis man vælger at behandle den dårligt - så er det da klart man får ridser på. End of discussion.

• #13   1. aug 2010 der trænger bare til at blive ryttet op her inde for sådan nogle. Og det jeg skrev i indlægget var bare et eksempel hvordan folk får ondt i røven over at folk måske tjener penge på noget de sælger og tydeligvis køber ikke kunne vente de 3 uger det vare at modtage tlfen. Det er bare plat. Og folk der sidder og skriver at man whiner over sådan et type indlæg som dette keder sig også lidt. Det er tydeligtvis gamle mænd som bare er her inde for at sidde og glo på små piger. Endnu et eksempel hvis man kigger på ham der brugeren Per N som har skrevet her inde. Typisk en som sidder og æder pizza og kigger på små piger her inde.

• #14   1. aug 2010 Nåå lille fanboy.

Hvad er det lige sådan en iPhone kan som ingen andre kan og hvad er det der gør den over dobbelt så meget værd som konkurrenterne, svar lige på det?

• #15   1. aug 2010 Du kan jo ikke sammenligne en gammel plastik kasse med en der er lavet af glas foran.. Det ville jo være som at sammenligne en sæbekassevogn med en togvogn - 2 forskellige materialer, 2 forskellige modstandsdygtighed, du burde da være gammel nok til at vide at ting går i stykker hurtigere hvis man ikke passer på det! nytter da absolut intet at tude over en ridse på skærmen når du faktisk selv er uden om det.

• #16   1. aug 2010 Det er sgu meget sjovt at det altid er Apple tilhængerne der har behov for at fremhæve hvilke telefoner, computere og andre gadgets de ejer, det kan man jo tænke lidt over.

Stort set alle Apple's produkter er ikke andet end show off for blærerøven.

• #17   1. aug 2010 Altså, jeg syntes da absolut varen er dyr, intet at sige i det.. men at du kalder mig en fanboy viser bare din arrogance og uvidenhed - Hvis det var mit valg så ville jeg sgu gerne have iphone billigere - Men da jeg er en KØBER og ikke sælger så er prisen som den er.. Det er sgu da præcist det samme som at sige at en porsche køber er en porsche fanboy fordi han køber en GT3.. som ironisk nok har mindre i fra start som en normal - Uviden person gå væk og undlad at kalde mennesker fanboys fordi de faktisk bruger hjernen da du hader jo apple, det er da åbenlyst, Men præcist hvad er DINE argumenter for at de ikke burde tage hvad de tager for telefonen? Hvis iphonen ikke havde dukket op, så ville i jo ikke engang have set til galaxy s eller lignende telefoner.

• #18   1. aug 2010 Lars S, Altså jeg forstår slet ikke hvor du kommer fra - Jeg har brugt min Iphone lige siden den kom ud.. og det er snart 2½ år siden, dagligt - og jeg har stadig IKKE oplevet at få en eneste rids på min skærm.. Så at du har fået ridser efter 2 dage er i min opfattelse dårlig behandling af din telefon. Men hvad denne tråd præcist går ud på aner jeg seriøst ikke længere..

• #19   1. aug 2010 Row Row ! >> For det første har jeg ikke kaldt dig noget som helst, men nok om det.

Kan du se hvad jeg mener, du føler en eller anden stor træng til at forsvare og beskytte dit valg af telefon, det er da godt nok lidt ynkeligt hvis du spørger mig, samt dit eneste forsvar er et angreb, endnu et tegn på svaghed.

Men igen så kan du jo lige svare mig på hvad f.eks. en iPhone 3GS til 5.000 kr kan som f.eks. en HTC Desire til 3.000 kr ikke kan?

• #20   1. aug 2010 Hvem præcist kalder du en lille fanboy så? Og det kan jeg ikke fortælle dig da jeg har haft en iphone siden den kom - før htc desire - men jeg er da ret sikker på at den desire ikke ville være som den er eller overhovedet ville eksistere hvis iphonen ikke var produceret. Og for at være helt ærlig så er du da utrolig kedelig at diskutere med hvis du begynder at kalde mig ynkelig fordi jeg er glad for min telefon og faktisk vælger at fortælle min mening, du hader måske apple - Jeg hader også apple, men så ELSKER jeg hvad de har lavet med deres iphone - Og nej jeg er ikke en blind person som køber ting fordi de er født med et mærke.

• #21   1. aug 2010 Trådstarteren snakkede jeg til.

Men det er da flot at du sådan tror at Apple, bestemmer hvad der kommer og ikke kommer på markedet, prøv engang at undersøg hvem der startede med at lave PDA lignende telefoner, jeg kan som et hint fortælle dig at Apple LANGT fra var de første til det så den påstand du kommer med er nok snarere omvendt.

Nu har jeg sådanset haft alle de forskellige ihone's samt alle de nyere HTC telefoner imellem hænderne og jeg kan fortælle dig at de ikke er de ekstra penge værd, vedmindre at man absolut bare vil have et Apple produkt.

• #22   1. aug 2010 Mathias L.. Samsung Galaxy S. er helt klart en lækker mobil. har ikke haft den så længe til at jeg kan sige for eller imod med den. men det ser lovede ud.. kanon flot skærm rigtig gode muligeheder med hensyn til foto. mulighederne med at dele og uploade dem er rigitg lækkert lavet.

• #23   1. aug 2010 Jeg siger ikke apple er de første til at lave PDA lignende telefoner, jeg siger at HTC DESIRE som du nævner, netop er baseret på IPHONE 3g og op - det er da klart og tydeligt at se at alle smartphones efter iphone har hentet inspirationen og decideret har nakket iphones design og funktioner.. Om disse er bedre eller ej, er jo DIN mening.

• #24   1. aug 2010 Ha ha alle efterligner, nu må du stoppe, undersøg nu lige tingene lidt nærmere.

Men hvis det kun er min mening så fortæl mig lige hvad det er en iPhone kan som er så fantastisk og gør at alle der ejer dem har så stod en trang til at forsvare og beskytte dem?

• #25   1. aug 2010 Det var ikke til dig Lars.

• #26   1. aug 2010 Ville det ikke være nemmere for alle hvis DU fortalte mig hvad iphonen gjorde dårligere end andre som får dig til at syntes at den er for dyr? Og Nej, jeg nægter at kalde mig selv en fanboy - jeg går efter det hyppigste hvis jeg absolut skal smide penge efter noget nyt - hvem der levere dette er sgu decideret ligegyldigt for mig. Og lige nu er det i min mening apple med deres iphones. Hav en god mandag

• #27   1. aug 2010 Row Row !.. Det er søndag !

• #28   1. aug 2010 og imorgen er det mandag.

Kommentér på:
Endnu et iphone 4 indlæg

Annonce