{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mac book og ekstern harddisk?
  • Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 584
    #1   4. sep 2010 Det kommer jo an på hvordan din eksterne er formatteret smiley
    Jeg har installeret NTFS-3g på min MBP, hvilket gør jeg kan læse (windows) NTFS-format.
    Det virker 100%, har ikke engang haft ét eneste problem.

• #2   4. sep 2010 jeg har en macbook pro en en mybook ekster harddisk og den virker uden problemer

• #3   4. sep 2010 Razz B enig jeg skifter ihvert fald ik til windows mere

• #4   4. sep 2010 Razz er også enig jeg har sel macbook og macbook pro og jeg bruger extern harddiske på min uden problemmer og de er i det format som man får dem med.

• #5   5. sep 2010 lyder godt. tak for hurtig svar

• anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 22
    #6   5. sep 2010 Razz B, det gør jeg så, ved nok lidt mere end du kommer til.. du kan godt få en harddisk ttilsluttet, det logik jo.. men går du på skole, så kan du ikk få sendt f.eks. et link med noget fra word.. så jo det sq da klart man kan bruge en ekstern harddisk når den har USB, logik for burhøns!! men i længden vil du blive mere glad for en anden end Mac.. kun et godt råd..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #7   5. sep 2010 Anders K: Som Razz skrev, aner du ikke hvad du taler om.
    Der er absolut ingen problemer i at se noget fra word. Både Microsoft 2004 og 2008 til Mac er fuldt ud kompatible med 2003 og 2007 til windows.
    Ydermere kan windows let installeres på en Mac. Og da man kan køre med 4 virtuelle skriveborde på en gang, betyder det, at man på det ene skrivebord kan køre Mac OSX og et andet køre Windows 7.

Kal El: Inegn problemer. Men er det filer til nogle specielle programmer kan du selvfølgelig ikke se dem.
    Men word, excel, jpg, MP3, Mpeg mv. er der ingen problemer med.

Og jo, Apple er langt mere kompatibel end windows. Skal man tilslutte en printer eller andet til windows kræver det en opdateret driver. Det gør det ikke til MAC.
    Desuden er windowsformat kodet i et lukket format, Apple bruger åbne formater.

• #8   5. sep 2010 som Tosse 2 siger til dig Anders lær at bruge en Mac før du udtaler dig selv..

word doc kan åbnes på windows som på mac ligesom excel filer og andet

• anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

#9   5. sep 2010 Razz B ikk kald mig en idiot, og som spørgsmålet lød så var det ang en harddisk, og det er logik for alle, at det kan man latterlig forum at stille sådan et spørgsmål op

• anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

#10   5. sep 2010 ja og du er bare dum i hovedet, men det er fint har smidt en udstemme til dig

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

#11   5. sep 2010 Her gik man og håbede på der kunne være en tråd om Mac, hvor der blev ydet hjælp, uden den sædvanlige PC vs Mac mudderkastning og den generelle mudderkastning på Baboom.
    Suk.

• anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

#12   5. sep 2010 Razz B at kalde andre idioter er lige at overdrive, dette er et sted med mennesker der skal ha opklaret noget, så nytter det ikk noget du gør det pis du er 21, man skulle tro du var 12 HAAH du til grin

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#13   5. sep 2010 Anders K: Nej, du er sådan set den eneste der er til grin. Du fraråde trådstaretr at købe en Mac fordi den ikke er kompatbel med windows og man ikke kan læse word filer med en Mac. Men det har du fået af vide ikke var sandt.
    I stedet for at indrømme din fejl, vælger du at svine andre til. Det er da tåbeligt på alle måder, og udstiller sådan set kun din manglende viden på området, og gør det klart at du ikke har noget konkret at byde på overfor trådstarters spørgsmål.

• anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

#14   6. sep 2010 jeg sviner ikk det er såmen ham der gør det så det tror jeg ikk du skal blande dig og, og jeg siger bare man kan ikk køre det nye sord på mac.. har selv snakket med en IT en, og skal du have en ordentlig skole com så skal det ikk være mac.. mac kan bruges til meget, men de kan ikk køre windows og skal man kunne spille er det os en dårlig ide at køde mac

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#15   6. sep 2010 Anders K: Nu vil jeg så gentage mt selv. Du aner ikke hvad du taler om. For ca 2 år siden viste en test, at den bedste bærbare Vista computer var en MacBook Pro. Og jo, de kan sagtens køre Windows. I gamle dage via virtual PC, i dag via bootcamp eller parallels. Så man kan enten starte den op og køre som ren Windows eller afvikle Windows som et program i OSX.

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

#16   6. sep 2010 En Mac kan ikke køre Windows? Det er noget fis, alle Intel Macs kan køre Windows, jeg gør det bl.a. selv.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#17   6. sep 2010 Anders K: "og jeg siger bare man kan ikk køre det nye sord på mac."
    Man kan få Office 2008 til Mac, som er en forbedring af 2007 men ikke helt som 2010. Til næste år kommer der så en 2011 til Mac.
    Vil man køre 2010 allerede nu på sin Mac, så installerer man bare Windows 7 på den via Parallels og vupti, adgang til Office 2010 samt alle andre windows-specifikke programmer.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#18   6. sep 2010 Og få også lige den pågældende "IT en" til at læse denne side:
    (link fjernet)

• anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

#19   6. sep 2010 ja oka, men det vil ikk være det samme som at bruge windows til en anden pc

• Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

#20   6. sep 2010 Nope, det er det ikke. Min erfaring er at det kører hurtigere og mere stabilt på en Mac!

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#21   6. sep 2010 Anders K: Hvornår lærer du, at alt du siger i denne tråd er forkert??!!!
    Det vil være præcis det samme. Installerer man Windows via Bootcamp, så deler man sin HD op i 2 (man kan selv vælge hvor meget der skal allokeres til de to partioner), så kan man som deafault vælge at startdisk er OSX, men i opstarten kan man så holde ALT knappen nede, og vupti, så kører den som en windows computer. På fuldstændig samme måde som enhver anden PC. Hvis man så vil over i OSX så genstarter man sin Mac og lader den starte op i OSX.
    Men at køre via Parallels er bare mere fleksibelt.

• anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

#22   7. sep 2010 nej det er det så ikk!!!

• anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

#23   7. sep 2010 KAL EL * for at svare på dit spørgsmål så kan du godt det. Du kan slutte sådan en til alle pc-er

Razz B ved godt du opfører dig som en på 12, men prøv dog selv at smutte.. jeg skrev noget så må manden selv skrive ingen bad dig om at blande dig!!

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#24   7. sep 2010 Anders K: Jo, det er fuldstendigt det samme. Har en iMac med XP installeret samt en dell. Der er absolut ingen forskel på windows på de to computere.
    Du er ude på et punkt din viden og erfaring ikke rækker, hvilket jeg også gentagne gange har forklaret dig.
    Og dine eneste er argumenter er "nej sådan er det ikke". Ikke en eneste gang har du haft en reel forklaring på hvordan tingene hænger sammen.

• anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

#25   8. sep 2010 skrid dog, jeg har svaret på hans spørgsmål og så stopper du/i.. jeg har ikk mac fordi du får intet for pengene i forhold til HP

• anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

#26   8. sep 2010 øhh jeg kan sige dig jeg har alt det nye, har ps3 fladskærm og hva man skal bruge, men nej... ekstren harddisk virker til alle com, ligegodt FJOLS

Kommentér på:
Mac book og ekstern harddisk?

Annonce