{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HD optager
  • OSC P
    OSC P Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 190
    #1   10. sep 2010 Du kunne eventuelt kigge efter en, hvor der er indbygget mpeg4 tuner. Så slipper du for en løs boks, når de lukker for mpeg2 signalet i 2012.
    Det er dog primært en problem, hvis man kører med en udendørs antenne. Har man fællesantenne eller lign, er der næsten frit valg på markedet.

    Samsung laver Blu-Ray afspillere, hvor der er indbygget mpeg4 tuner, så den er rimelig fremtidssikker.


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #2   10. sep 2010 Samsung er pt. det eneste mærke, der har en rimelig HD-optager med digitale tunere - feks. deres nyeste:

    http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/blu-ray/blu-ray/BD-C8900/XEE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=spec&fullspec=F

    Jeg synes dog, at det er ringe, at de ikke har inbygget brænder, så man kan brænde det optagede ud på CD'er.

    Jeg synes, at Sony's optagere er bedre end Samsungs, og de kan også brænde DVD'er. Desværre findes der ikke nogen modeller fra Sony med DVB-C tuner (kun DVB-T).


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #3   11. sep 2010 Ok, takker. Tror dog en C8200 rækker fint.
    Det bedste ville nu være en optager med surround reciever. Men det findes vidst ikke.


  • OSC P
    OSC P Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 190
    #4   11. sep 2010 Jeg har selv en C8200, og det er skam en ganske fin maskine. Bruger dog også en Panasonic HDD optager, hvor der er dvd brænder indbygget. Så er der mulighed for at smide det ud på en skive også.


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #5   11. sep 2010 Nu har jeg som sådan ikke behov for at brænde det jeg optager på skive, men så kan det vel læses over på en computer og så brænde det der?

  • OSC P
    OSC P Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 190
    #6   11. sep 2010 Det burde være muligt med computeren.
    Jeg har også kun 2 maskiner, fordi Panasonic'en kom først, og Samsungen lige kom for 14dg siden. Købte den kun fordi prisen var god.


Kommentér på:
HD optager

Annonce