{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Jannik k
Jannik k
Følger: 1 Emner: 95 Svar: 229

iphone eller htc? {{forumTopicSubject}}

Kan simpelthen ik bestemme mig for hvilket mærke der skal blive min næste telefon.

Har lige fået en ipod touch 4g og er ret vildt med den, derfor hælder jeg mest til en htc da jeg ikke vil bruge min telefon som mp3 pga. batterilevetiden.

Men hvad synes i?
Vil gerne høre nogle af jeres forslag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone eller htc?
  • #1   30. sep 2010 HTC uden tvivl, Iphone er så fyldt af fejl, skal opdateres hele tiden..generalt bare en kedelig telefon

• #3   30. sep 2010 vil også sige HTC , har haft iPhone og er godt nok ikke helt glad for dem , er sku mere glad for min HTC hero selv om det er en ældre model og jo den kan stadig opdateres til nyere OS , min kører med Android 2,1 + sense softwaren

• Jannik k
    Jannik k Tilmeldt:
    jan 2009

#4   30. sep 2010 okay, men hvis jeg vælger iphone sælger jeg min ipod. Men sluger det ikke strømmen på iphones hvis man høre musik på den.

Hvis jeg vælger en htc, hvilken en ville så være den fedeste. Synes jeg kunne læse mig frem til at desire var en af de bedste?

• #5   30. sep 2010 HTC Desire eller iPhone 4.

Valget er dit. smiley

Begge telefoner er yderst gode.

• Jannik k
    Jannik k Tilmeldt:
    jan 2009

#7   30. sep 2010 okay, er sku stadig meget i tvivl hehe.

Nu overvejer jeg også lidt at købe en sony ericsson x10 mini pro, da der er tilbud på den på lørdag

• #8   30. sep 2010 htc er lort

vælg iphone

• #9   30. sep 2010 iPhone, har aldrig haft problemer med min.
    - har også haft jailbraket den og fået den tilbage igen og fungere stadig fint.

Ingen problemer med iPhone.

• Jannik k
    Jannik k Tilmeldt:
    jan 2009

#10   30. sep 2010 okay, synes sku bare de er så dyre i forhold til htc erne og når jeg alligevel har ipod'en med adgang til app store, kan jeg vel lige så godt få en android og vente til iphone 5 kommer engang til næste år

• #12   30. sep 2010 Den beslutning skal du selv tage...

begge telefoner har deres fordele og ulemper. Teknisk set er HTC bedre da du har flere muligheder, men på nuværende tidspunkt har iPhone 4 en pænere skærm og bedre kamera end de fleste HTC.

Derudover er der flest apps til Apple, men android er så småt på vej.

Jeg valgte HTC Desire og har ikke fortrudt.

1. Jeg gad ikke høre på Apple fanboys der ikke kunne komme med reele svar på hvorfor iPhone var bedre

2. Jeg kan tilpasse min telefon efter eget ønske uden at skulle jailbreake / roote den.

• #13   30. sep 2010 Jeg har htc legend og den er jeg satme glad for, holder strøm 2-3 dage og har ikke oplevet nogen fejl efter jeg gendannet den (:

• Jannik k
    Jannik k Tilmeldt:
    jan 2009

#14   30. sep 2010 okay, i skal ha mange tak for hjælpen.
    Køber en htc, muligvis desire smiley
    Kender i nogle stedet der er gode at købe fra? sådan billige med abonnement?
    Der skal være fri sms og min. 1 GB fri data smiley

Oister har et rigtig godt abonnement, men det er uden mobil da de ikke sælger htc'er

• #15   30. sep 2010 hvor meget må telefonen koste?

• Jannik k
    Jannik k Tilmeldt:
    jan 2009

#16   30. sep 2010 altså den skal ik i nærheden af iphone priserne.

er også villig til at købe over dba, hvis der er nogle i god stand.

Men altså maks 3500,- hvis det er med abonnement over 6 mdr.

• #17   30. sep 2010 okay, for onfone har et godt data abbonoment hvor du betaler 125 kr så kan du få 10 gb data..

men du kan få en desire ny uden abb for 3075 smiley

• #18   30. sep 2010 Jeg har så lige igen, solgt/byttet min iphone væk, og er endt med HTC igen (HD2) jeg ved ikke hvilken jeg syntes er bedst.
    Iphonen mega brugervenlig, men MEGET elendig antenne ( i hvert fald hvor jeg bor)
    HTC rigtig god lyd (når man snakker) god antenne, men ikke særlig bruger venlig smiley
    Begge har rigtig god respons på skærm, begge har flot design (syntes jeg) og begge gode skærme med god farve gengivelse.

• #19   30. sep 2010 Iphone, helt klar, har både haft 3GSén og nu iPhonen 4,
    du kan evt købe min iphone 3GS, se min anocce

• Jannik k
    Jannik k Tilmeldt:
    jan 2009

#20   30. sep 2010 brugervenlighed er fuldstændig lige gyldig, det må godt være avanceret smiley

• Jannik k
    Jannik k Tilmeldt:
    jan 2009

#21   21. okt 2010 Har besluttet mig at bestille desire hd når telmore får den. Selvom macs os er flot og brugervenligt, synes jeg det bliver lidt kedeligt desværre.
    smiley

Kommentér på:
iphone eller htc?

Annonce