{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IPHONE eller HTC ??
  • #2   4. nov 2009 Kom hurtigt over min Iphone da jeg fik htc. Det er endda en magic jeg ejer. Overvejer dog at bytte den ene(har 2 magic´s) til en Iphone så jeg har begge.

• #3   4. nov 2009 iphone det virker..:D

• #4   4. nov 2009 Klart iPhone! den er virkelig gennemtænkt

• #5   4. nov 2009 har haft begge men helt klart iphone

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #6   4. nov 2009 HTC slår Iphone til hver en tid... Har selv Magic og ville ikke skifte den med "Iklodsen"

• #7   4. nov 2009 Min lillebror har en magic og jeg syntes den er utrolig lækker!

Jeg syntes android styresystemet er så lækkert udført og gennemtænkt!

På alle områder hader jeg apple fordi de ikke bare kan sælge et produkt

Hvorfor lave en 2 g, så 3 g og så 3gs? KUN for at tjene penge, der er ingen service på det område!

Men alligevel hvis man skal være cult skal det være iphone da alle har den, og den bare er "sej"

Hvis du vil have en meget mere praktisk telefon så tag en htc smiley

• #8   4. nov 2009 Jeg er også selv mest til Iphone 3gs.. Har prøvet begge mobiler.. Syntes det er for fedt med de apps til iphone.. De er geniale.. Slår også HTC´s ca. 1.000 apps, da apple har ca. 44.000 apps..

Derudover er der ikke når så mange fejl registreret på Iphones i forhold til HTC.. Iphone har 88.000 fejlsøgninger og htc har ca. 64.000 fejlsøgninger. Men da der er solgt mere en 30.000.000 iphones verden over viser det at HTC´s mobiler ca. går 34 gange mere i stykker end iphones. Derfor ville jeg også vælge en iphone..

Jeg er ligeglad med Android, da jeg ikke har brug for den mulighed at have flere apps kørende på en gang.. Du kan jo ikke lave flere ting på en gang alligevel.. Og det tar ca. 2 sek. at lukke og åbne en ny app.
    Så er Iphonen også hurtigere.. og meget enkel at finde ud af..
    Men alt er igen smag og behag.. Jeg forstår bare ikke alle dem der sviner Iphone til.. Selvom de sikkert ikke har prøvet en.. Men 30.000.000 mennesker verden over kan da ikke tage helt fejl.. Og jeg er en af dem, der er meget tilfreds med min.!!

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #9   4. nov 2009 Fede: Min kammerat har en Iphone og min magic er meget hurtigere end hans... HTC er bare federe, også fordi der ikke er gået "evisu" i den...

• #10   4. nov 2009 hehe, Syntes bestemt ikke der er gået "evisu" i den.. Men det er måske 3G´eren han har haft.. Jeg snakker udelukkende om 3GS´eren, og har aldrig haft en før.. Men dem jeg har "battlet" mod, har ikke været hurtigere end 3GS´eren.. Men igen det er en smagsting.. smiley Så den er umulig at blive enig på.. Men emnet var for mig lavet for at se hvor mange der kunne li hvad, og hvorfor.. Ikke for at nedgøre og svine de forskellige telefoner, som der er nogen der gør.. smiley

• Kristian P
    Kristian P Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 141
    #11   4. nov 2009 Efter at have skiftet til iPhone 3GS kan jeg ikke se mig selv bruge andet end iPhone igen. Det er super lækker og gennemført telefon, der bare virker.

Og hvis man jailbreaker kan den præcis det samme som HTC, hvis ikke mere.

Kommentér på:
IPHONE eller HTC ??

Annonce