{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Hjælp til computer spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

hey nu jeg ved og gå amok. jeg har ikke vildt meget forstand på det computer halløj. men jeg sys mit internet er blevet mega langsom på det sidste. jeg kan ikke engang se en musik video på youtube uden den skal hakke op til flere gange. den kan åbenbart ikke loade det hurtig nok. og jeg har en 10/1mbit forbindelse hvilket burde være nok.. hvad kan fejlen være. jeg har en netgear router som deler signalet op til min com og min xbox360 som køre på det trådløse og så en til min bluray. men jeg har sjældent dem alle tændt på samme tid. nogen der kender til det og evt kan hjælpe mig lidt her. for er godt nok irriteret lige nu.
det skal også lige siges at det er en helt ny bærbar com der sidder til den er kun 1 måned gammel.. og den har også trådløs men bruger det ikke da jeg fik og vide at den var bedre med kabel i..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til computer spørgsmål.
  • #2   20. okt 2010 hvordan jeg finde ud af om jeg er den eneste på mit net,? kan man lave en test eller noget..?

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #3   20. okt 2010 det kan være 1000 ting....det kan både være din pc som er sløv men også dit net.

du kan logge ind på din router og undersøge hvem der er reg som brugere

/A

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 161
    #4   20. okt 2010 opdateret din grafik driver?

• #5   21. okt 2010 lyder lidt underligt hvis min com er langsom den er helt ny..

• #6   21. okt 2010 din computer kan blive langsom på 1 time - hvis du besøger de forkerte sider smiley Det er ligemeget hvor kraftig den er smiley

Kør noget antidspyware og antivirus. En god sidde for newbies er spywarefri.dk - den er knap så forudfattet og ikke fanboi af et bestemt produkt fordi de selv bruger det ...

• #8   21. okt 2010 man ka vel ikke spare et gratis antivirusprogram væk?

Microsoft Security Essentials? Avast? AVG? Avira Antivir?

• #9   21. okt 2010 jeg har aldrig haft antivirus programmer på nogen af mine computerer, selvom jeg har et helt nyt program liggende jeg har haft købt engang, men ingen af mine computere er langsomme og jeg er meget rundt på nettet og får jeg virus fjerner jeg det selv.

Når. men der måske er ivejn er at der er en anden på dit dit net nu da du har trådløst net. men gå ind på din router og se hvem der er på dit internet, og så for en sikkerheds skyld så smid kode på¨dit internet, hvis du ikke selv lige ved hvordan man gør så følger der altid en brugsforvirring med i kassen til routern, (:

• #10   21. okt 2010 jeg bruger avast da min makker sagde det var det bedste. og har jeg aldrig haft problemer med.
    jeg har kode på min net derfor jeg ikke forstår at i tror der er en anden på.

jeg prøver køre en virus test og der efter kigger jeg på siden Perle..

og det er både kode med trådløs og kabel..

• #12   21. okt 2010 jeg har telenor/cybercity
    IT borger siger 8565 / 871 oing på 15ms

Razor fordi EN mand siger det noget lort skal man ikke lytte. jeg kende mindst 20 der alle har avast og siger god for det og ikke har noget dårligt og sige..

• #15   21. okt 2010 hvilket vil du så anbefale.?

• #16   21. okt 2010 og hvordan kan jeg evt finde ud af om det er noget snavs på linien hvis mna kan sigr det..

• #17   21. okt 2010 sys bare ikke det kan passe jeg ikke kan se en musik video på youtube uden den skal stoppe helt op, flere gange..

Kommentér på:
Hjælp til computer spørgsmål.

Annonce