{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Mobil. Hvilken Iphone...? {{forumTopicSubject}}

Hej BB

Vil starte med at sige at jeg intet aner om iphone what-so-ever. Har kun haft en Iphone i hånden én gang...for at nørde guitar hero:-p

Men nu vil damen gerne have en...og vil jo gerne gøre hende glad.

Ved dog at der er kommet flere modeller, men ved ikke hvilken én jeg skal købe itl hende. For vil ikke købe én der er forældet imorgen...

hvilken ville DU vælge?

Mvh Dennis

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil. Hvilken Iphone...?
  • #1   25. okt 2010 Har også hørt om problemer med signalet...men er det selve mobilen eller udbyderen?

Natascha: Tak for svaret...og fordi du tog dig tid til at svare. Jeg tror ikke jeg TØR give hende andet end én iphone:-p

Christian: Er 4'eren væsentligt hurtigere?

• #2   25. okt 2010 4 er meget hurtigere.. har heller ingen problemer oplevet overhovedet med signalet på min 4..

• #3   25. okt 2010 Hvis i nu fik en mobil med abbonnemt i gave? Hvor meget ville i så føle ville være ok at betale pr. mdr? For vil jo ikke købe en mobil til hende og så bliver hun "bonnet" med 1000kr i måneden;-)

• #4   25. okt 2010 Jeg har heller aldrig oplevet problemer med signalet på min iPhone4. Men altså synes du skal købe en 3gs til hende, hvis hun alligevel ikke har så meget forstand på det, og ikke skal bruge de små ting som 4'eren kan ifht. 3gs'eren.

• #5   25. okt 2010 Benjamin: Det tror jeg du har ret i faktisk. Det ville svare til at give min farmor en støvsuger med 21 indstillinger når det eneste hun skal bruge er en kost og lidt knofedt:-p

Men altså...3gs'eren er vel ikke langsom vel? Den er vel som de fleste mobiler idag?

• #6   25. okt 2010 hvorfor overhovedet tænke på at købe 3gs?

altså der er jo ingen grund til at gå ud og bruge penge på noget gammelt , når du kan få det nyeste for ganske få penge

4'eren er beder med stor set alt, og derfor hvis du vil gøre hende glad, skal du da gå efter den, alt andet ville være underligt

det er ihvertfald min mening

• #7   25. okt 2010 hvorfor overhovedet tænke på at købe 3gs?

altså der er jo ingen grund til at gå ud og bruge penge på noget gammelt , når du kan få det nyeste for ganske få penge

4'eren er beder med stor set alt, og derfor hvis du vil gøre hende glad, skal du da gå efter den, alt andet ville være underligt

det er ihvertfald min mening

• #8   25. okt 2010 Mikkel F: Men hvor stor er prisforskellen?

• #9   25. okt 2010 iphone 3gs er en rigtig dejlig tlf især for piger som ikke går vildt meget op i det hele, men alligevel gerne vil have lækkert design fede muligheder for ikke ret mange penge, at købe 4eren er måske ikke nødvendig, og så gammel er 3gs jo heller ikke og jeg synes det er en perfekt tlf var meget glad for min, og gik kun af med den pga en dyr elregning hehe smiley

Hun vil elske 3gs smiley

• #10   25. okt 2010 Jeg synes bestemt ikke 3gs er langsom har selv haft nogen stykker af dem efterhånden og var mere end almindeligt glade for dem. Og kvinder behøver skam ikke en 4'er mener jeg ikke.

• #11   25. okt 2010 Og det er jo ikke fordi at piger ikke kan have 4eren men hvis man ikke går op i det er der bare ik nogen d´grund til at bruge så mange penge på den når man kan få en perfekt 3gs iphone smiley

• #12   25. okt 2010 du skal vælge iphone 4..!

• #13   25. okt 2010 Tror vidst lige det her det kræver lidt surfin' på nettet.

For hvis prisforskellen ikke er større end 500-1000dkk...så vil jeg sq gerne give det ekstra for at hun får en 4'er....

• #14   25. okt 2010 ja det havde jeg sket ikke set han skrev.. men hvis det kun er 500-1000 kr så ( min mening ) skal du da klart tage en en 4èr har selv haft 2g - 3g - 3gs og nu 4. og ja 3gs er " OKAY " men slet ikke noget i forhold til 4èren smiley

Kommentér på:
Mobil. Hvilken Iphone...?

Annonce