Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overcloking.
  • #2   7. dec 2010 det er bare at fyre gang i pisset, enten fiser de af ellers os kan de klare det

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #3   7. dec 2010 jeg vil vejledes, og ikke sidde med et eller andent random program og fucke mine ram op, hvis jeg ku have undgået det, ved en vejledning.

• #4   7. dec 2010 hvad er det for nogle ram du har ? navn, model og type osv. det har meget at sige. samt om der er ordenlig køling i dit kabinet, da de bliver varmere ved at oc dem.

det er næsten kun at prøve sig frem, da der ikke er nogle pcere der er ens samt ram osv.

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#5   7. dec 2010 (link fjernet)

det er disse ram der sidder i.

køling er der rigeligt af, det er intet problem.

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#6   7. dec 2010 jeg ved godt jeg stadig skal prøve mig fram, men vil gerne have lidt viden og informationer med inden jeg løber risikoen. også vide om der overhovedt er noget og hente i de ram der. skal have nye om en måned eller to, så det skal jo prøves smiley

• #7   7. dec 2010 Det er spild af energi at overclocke de ram.

Der er ikke meget at hente og de vil sikkert ikke kunne tage presset alligevel.

Vent til du får nogle ordentlige overclocker-ram...

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#8   7. dec 2010 jeg ved der er lidt og hente i dem, og ved de kan klare presset smiley

• #9   7. dec 2010 Jamen så prøv.

Men mere lortede ram er sgu svære at finde og beregnet til overclocking er de ikke.

Og det der er at hente er stadig spild af energi...

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#10   7. dec 2010 de behøver heller ikke være direkte beregnet til overclocking for at give noget, og lorte ram er de nu ikke, jeg kan da på under 1 minut finde værre ram, så hvis du kun vil lukke lort ud, burde du smutte herfra tak smiley

• #11   7. dec 2010 Gider du da at holde din kæft knægt.

Du bad om råd fra en der vidste noget om det og det fik du.

At du så ikke mener det er brugbart er jo dit problem.

Men hvis du er sådan en expert, kan jeg ikke forstå du spørger

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 159
    #12   7. dec 2010 kan godt lide du siger din cpu køre fint, men du skal til at overclocke dine ram. når du overclocker ramene kommer din cpu til at opføre sig anderledes.

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#13   7. dec 2010 * Danni-Boy *
    du kommer jo ikke med en skid råd, men lort, når det kommer til stykkete ved du ikke en skid om emnet alligevel smiley

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#14   7. dec 2010 Casper S

hvad har det med noget som helst og gøre?
    at den køre fint nu har jo ikke ngoet og gøre med om den køre fint efter jeg har pillet ved ramne, så kan ikke se hvad du skal skrive sådan noget for?

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #15   7. dec 2010 Tomicich: Hvorfor spørger du overhovedet om hjælp når du tilsyneladende selv ved alt om det, siden du siger de andre er forkert på den?

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#16   8. dec 2010 Lars h, jeg siger at * Danni-Boy *
    er forkert på den, for det er han, og jeg spørger ikk om mit hardware er noget værd eller ej, så kan ikke rigtig bruge hans svar til en skid. og derfor spilder han min tid smiley jeg søgte nok ikke hjælp hvis jeg allerede vidste det selv vel smiley

Kommentér på:
Overcloking.

Annonce