{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Kim F
Kim F
Følger: 1 Emner: 42 Svar: 71

Hvad kan I i HTC sense ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. jeg har lige oprettet htc sense. Hvad kan I derinde af funktioner? jeg kan det der med at få tlf til at ringe, og låse den, og vise hvor den er henne i verden og viderstille opkald. men læste bare i manualen man kunne synkronisere sin kontakter, og sende beskeder fra htcsense, og noget med footprints og meget meget mere. det kan jeg bare ikke finde derinde nogen steder. Kan I det ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan I i HTC sense ?
  • #1   22. feb 2011 Ja..det har er bare at dine Facebook venner kommer ind under kontakter, at du kan markere på facebook hvor du er henne, dele apps med andre andriod mobiler og sådan

• #2   22. feb 2011 jeg kan satme ikke få min til at vise hvor den er ? smiley

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#3   22. feb 2011 jamen jeg har slet ingen faner, eller poster hvor man kan vælge kontakter/personer, eller ligeldes med beskeder ? der er kun "velkommen" "telefonen er forbundet" "konto" "vælg land" og "log ud". er der andre hos jer ?

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#4   22. feb 2011 Michael - jo altså på dashboardet er der et stort billede til venstre, der kan du vælge at søge efter placering, og så skulle den meget gerne vise den er i danmark.. ?

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #5   22. feb 2011 Kim F: jamen jeg har slet ingen faner, eller poster hvor man kan vælge kontakter/personer, eller ligeldes med beskeder ? der er kun "velkommen" "telefonen er forbundet" "konto" "vælg land" og "log ud". er der andre hos jer ?

Det samme har jeg kun. Kan nu ikke se det videre fede i det sense haløj

Kommentér på:
Hvad kan I i HTC sense ?

Annonce