{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Hjælp til computer? søger en NØRD! :D {{forumTopicSubject}}

Heeej baboom nørder:D

Står i det problem at da jeg skulle starte min bærbar for første gang og den var i gang med at indstallere windows osv så gik strømmen og derfor blev den slukket. så nu vil den ikke starte op. når man starter den op så begynder den at loade windows i 2 sek og så siger den at installationen ikke er fuldført så man skal genstarte computeren så den kan fuldføre den. men lige meget hjælper det for den gør bare det samme og det samme.

har rimlig forstand på computere så i vil sagtens kunne forklare det for mig hvis i har et forslag.
jeg har prøvet at boote den op på de forskellige drev da nogle computere er lavet med et "Recovery" drev men det hjælper ikke. har også kigget i biosn men synes ikke der vare noget som kunne bruges til noget.

Kan ikke bare formatere den da det er den helt onde "Thinkpad" arbejdscomputer til 32k så der ligger en masse arbejdsprogrammer og evigheds licens på office pakken osv og det forsvinder hvis jeg formatere den.

håber i har nogle forslag som jeg kan prøve, har tænkt på at smide en windows 7 cd i og så prøve at repere men ved ikke om det er det rigtige at gøre? det kan da ikke passe at jeg er den første som det sker ved, for der følger jo ikke cder med til computere nu om dage.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til computer? søger en NØRD! :D
Kommentér på:
Hjælp til computer? søger en NØRD! :D

Annonce