{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste objektiv til bil billeder.
  • AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #1   2. maj 2011 Det er jo ikke kun objektivet det kommer an på. Der er både manden bag kameret og redigering på de billeder

• #2   2. maj 2011 Find et objektiv med en lav brændvidde. 14-22mm er optimalt, da du kan dække stort set hele bilen tæt på.

Få også fat i et 50mm (de koster ikke meget).

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #3   2. maj 2011 Hvis du har penge til det og vil ofre lidt på det
    (jo beder objektiv, på beder billeder som man siger, da det er Objektivet der tager dem, og ikke kameraet)

Så kig på den her evt
    14-24mm
    (link fjernet)
    Ellers deres 24-70mm
    (link fjernet)
    Ellers deres skide gode, men billige 35mm
    http://nikon.dk/da_DK/product/nikkor-lenses/auto-focus-lenses/dx/single-focal-length/af-s-dx-nikkor-35mm-f-1-8g

Har dem selv alle 3.. og er Yderst tilfreds... samt en sigma 8mm som jeg bruger til billeder inde i bilen, som du kender det fra Vmax osv smiley

• #4   2. maj 2011 Billeder som du viser der, er det meget vigtigt at have et godt stariv og lang lukkertid, ellers får du ikke den type fotos smiley
    og ja... som der skrives, der er HELT klart brugt meget redigering også smiley

Til det du spurgte om.... du kommer lagt med et 24-70 mm smiley

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #5   3. maj 2011 et tamron 17-50 mm f 2,8 er også et super glas ,vidvinkel giver nogle specieller billedvinkler, men lidt forvrænget, nikons 18-200 standart glas er et lækkert allround objektiv. der kan du lae lidt slørede baggrunde

• #6   3. maj 2011 Ann K

Jeg har købt mig sådan et her til mit 500D

(link fjernet)

Sindsygt meget vidvinkel og det glas der sidder i det objektiv er simpelthen bare konge.. ! Mine billeder er blevet så meget bedre efter jeg fik det objektiv

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #7   3. maj 2011 ping ja det er et super godt glas , jeg har det i sigma . virkeligt brugbart,

• #8   3. maj 2011 Gå ikke fejl af Tamron, de tegner en del mere skarp end Sigma .. og er også til at købe for penge smiley

• #9   3. maj 2011 Nikon 17-55 f2,8, eller en Nikon 24-70 f2,8.

Hvis du ikke vil have zoom funktionen så er 35 f1,4 et lækkert stykke glas, samt 24 f1,4 som heller ikke er dårlig.

Vil du ikke have original nikon, så er Tamron 17-50 f2,8 ikke at komme uden om, eller en Tokina 28-80 f2,8 samt nikons billige 50 f1,8

Kommentér på:
Bedste objektiv til bil billeder.

Annonce