1.076 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Samsung Galaxy S eller Iphone 3 gs? Samsung Galaxy S eller Iphone 3 gs?

Kan i komme med fordele og ulemper ved disse to telefoner?

Skal købe ny telefon her om en uges tid og var meget frisk på Samsung, men nu har jeg læst lidt og er faktisk rettet lidt hen mod Iphone 3 gs.
Ved godt at der findes nyere Iphone og Samsung er på vej, hvis ikke den er kommet, men er lidt for nærrig til at give den udbetaling de nyere koster..

Men kom endelig med jeres fordele og ulemper ved Samsung Galaxy S og Iphone 3 gs smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung Galaxy S eller Iphone 3 gs?
  • #1   7. maj 2011 iphone helt klart...
    Android sux

• #2   7. maj 2011 Altså på virkelig mange punkter er Samsungen bedre end Iphone 3 Ska ik ku udtale mig om Iphone da jeg ik har haft sådan en.
    Men er meget glad for min Samsung. skærmen er rigtig go og meget klar i farverne og kameraret tar rigtig gode billeder og menuen er nem og finde rundt i.

• #4   7. maj 2011 Prøvede lige at skrive på min kærestes Iphone og blev gal på qwerty tastaturet.
    Kan meget bedre lide, at Samsung har det gode gamle 3x4 tror jeg det hedder smiley

Pga tastaturet på Iphone, fik gjort op med mig selv, at det bliver Samsung.

• kasper m
    kasper m Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 48
    #5   7. maj 2011 Hr O:
    standard apple fan kommentar haha
    Anne M: Jeg syntes du skal tage Galaxy S da alt stortset er bedre på galaxy S pånær styresystemet da det jo er en smagssag (selvom android er jo at foretrække) smiley

Kommentér på:
Samsung Galaxy S eller Iphone 3 gs?

Annonce