{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Hjælp til elektronik opsætning? {{forumTopicSubject}}

Hey Baboom.

Jeg går i tankerne om, at starte nogle udendørs arrangementer med noget lyd fra en DJ pult, en forstærker og nogle højtalere.

Dertil skal jeg bruge en generator, men hvor mange watt skal sådan en min. være på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til elektronik opsætning?
  • #1   25. maj 2011 Det kommer jo an på hvor meget dit anlæg og lys trækker

• #2   25. maj 2011 Det kommer jo an op hvor meget strøm anlæget skal bruge (: Regn det ud og så har du resultatet..

• #3   25. maj 2011 Hvis man nu bare tager et alm. anlæg som man f.eks har i hjemmet på, det er bare til privat brug til have festen smiley Vil en på ca 1000 watt være nok ?

• Rune C
    Rune C Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 5
    #4   25. maj 2011 Øhh. Hvis det er til have-festen skal du squ da ikke bruge en generator, højeste et par forlænger-ledninger. Du kan vel trække strøm fra huset´s installation.

Det er da heller ikke særlig fedt at have en benzin-generator kørende til en havefest

• #5   25. maj 2011 1000 watt ville være mere end rigeligt det ville næsten være spild

• #6   26. maj 2011 Havefest skal forståes på den måde, at det kunne være på en strand, en park en skov eller noget i den stil, sådan lidt undercover fest smiley

Den kommer til at stå i baggrunden, og musikken vil jo overdøve den smiley

Kommentér på:
Hjælp til elektronik opsætning?

Annonce