{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung vs HTC
  • #1   8. jul 2011 Tag ned og prøv dem hver især i en butik og vælg den du synes bedst om

    Ingen her kan fortælle dig hvad du skal købe, for det er jo ikke sikkert deres smag er den samme som din !


  • #2   8. jul 2011 En gang HTC, altid HTC ;o)
    Jeg vil ikke overtale dig til noget, prøv dig frem, men jeg har haft mange tlf og HTC har været langt den bedste, uden tvivl.
    Mvh Danny


  • #3   8. jul 2011 jeg har prøvet dem alle smiley og det er istedet for en Desire smiley


  • #4   8. jul 2011 som de andre siger det er jo smag og behag
    jeg har lige haft sansung galaxy s og var utrolig glad for den men da der skulle ske noget nyt er jeg hoppet til sony erisson og det er de 2 beste jeg har haft


  • #5   8. jul 2011 Er helt enig Sur røv BB

  • #6   8. jul 2011 Hvis du har en Desire er der ingen grund til at skifte????
    Den kører Android, og så vidt jeg husker kommer 2.3 snart til den.

    Om ikke andet har jeg allerede det nyeste, Gingerbread (2.3) på min.
    Den mangler godt nok en kerne (er ikke dual-core), men den gør fandme alt man vil have den til.

    I mine øjne er det for sindsygt at punge ud til en 4000kr dyr telefon, for en 'mindre opgradering'.
    Softwaren er den samme, alle kører Android, og derfor er oplevelsen den samme.

    Jeg har haft min Desire i et år og to måneder nu.. Gennem mit abonnemet har jeg købt mig til et helt års forbrug af data og sms/mms for 500kr. Det eneste jeg betaler for lige nu, er minutterne jeg ringer. Ingen opkaldsafgift.

    Det er hvad jeg kalder en SMARTphone :o)


  • #7   8. jul 2011 det blev en galaxy S II.

    Desieren gik til så der sku ny til smiley hehe


Kommentér på:
Samsung vs HTC

Annonce